|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan du anbefale et hotell i Stavanger?Det er så mange hoteller i byen at det er til å bli sprø av, de ligger jo i klynger i sentrum hehe. Scandic ligger 5 minutters kjøring fra sentrum (Tjensvoll-krysset) og er ikke så ille, tror jeg. Ellers ligger det et hotell bak Victoria Hotel som er veldig billig, tror jeg. Husker pokker ikke hva det heter, noe med Heaven? Jeg skal sjekke det opp. Det ligger midt i tjukkeste sentrum iallfall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Kan du anbefale et hotell i Stavanger?Havly, heter det. Her fant jeg en liste til deg: |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() Sv: Kan du anbefale et hotell i Stavanger?Scandic-hotellet i Stavanger er heeeeelt ille!
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kan du anbefale et hotell i Stavanger?
Er ikke Scandic nedlagt for flere år siden? Først omgjort til hybler og nå revet. Det er et nytt og veldig fint hotell på andre siden av gaten, som heter Rica Forum Hotell.
![]() |
#6 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Kan du anbefale et hotell i Stavanger?
Hallo, Scandic ble jo jevnet med jorden for flere år siden og nå er det leilighetskomplekser hvor mine svigerforeldre straks skal flytte inn |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|