|
Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
A friend with benefits
|
![]() [Hage] Lavendelfrø i kjøleskap?Jeg har sådd en haug med lavendelfrø og på pakningen står det at dette skal stå to uker i kjøleskapet. Hvorfor i alle dager skal det det? Det mygler vel bare?
![]() |
#2 |
Epikur
|
![]() Sv: [Hage] Lavendelfrø i kjøleskap?Nei, de skal vel ha en slags herding?
![]() |
#3 |
Epikur
|
![]() Sv: [Hage] Lavendelfrø i kjøleskap?I følge hagegal-forumet så skal det være like fint å sette dem et sted med jevn temperatur, vaskerom, kjeller eller lignende. Gjødsle og vanne litt og være tålmodig.
![]() |
#4 |
-
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Hage] Lavendelfrø i kjøleskap?Jeg testet det i fjor. Mest bortkastede prosjektet ever. Fikk det ikke til, det ble ikke en eneste liten spire etter 14 dager i kjøleskapet. Og jeg fulgte oppskriften til punkt og prikke.. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|