Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Aldoria bæresjal

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-04-12, 12:10   #1
Levic
Bør lage seg en tittel selv

Levic sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Aldoria bæresjal

Vet dette er tettinntil emne, men lurer litt her allikevel. Er det noen som har erfaring med Aldoria? Har lest litt på nettet, og det virker som om det er et problem at det siger så veldig. Det er jo supertynt, så det er ikke så rart egentlig. Vil ha et ekstra sjal i tillegg til Moby Wrapen.
MW syns jeg ble fryktelig tungt og varmt.

Gammel 04-04-12, 12:24   #2
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Aldoria bæresjal

Når du skal bære en bitteliten baby tror jeg ikke det er noe stort problem med sig. Jeg hadde Ellaroo sjal da eldste var 3-4 måneder. Det var perfekt i sommervarmen, men da ungen ble større og tyngre syntes jeg ikke det var stødig nok og gikk for en tykkere variant (Girasol). Yngste bar jeg i et tykt sjal (Didymos) fra starten av, men da var det høst.

Gammel 04-04-12, 14:53   #3
Levic
Bør lage seg en tittel selv

Levic sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Aldoria bæresjal

Ok, så da er kanskje Aldoria veldig alright.. Syns ikke sjal var så veldig godt å bære i etter 4 mndr, da har jeg Mei Tai og Manduca.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:20.