Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Motivtapet som er blærete

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-12, 15:09   #1
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv

Mrs. S sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Motivtapet som er blærete

Åh nei! Jeg har satt opp en motivtapet som er 115 x 175 og den ser ikke bra ut. Jeg har brukt vanlig tapetlim, og tapeten var i et stykke. (Det fulgte ikke med lim) Underlaget er veggfikser (Tykk jevn underlagstapet) som har blitt grunnet.
Jeg har strøket og glattet så mye at et hjørne gikk i stykker av all håndteringen. Jeg har brukt sånn flat tapetbørste og en stor myk svamp.
Virker som om all strykingen bare lagde nye luftbobler og rynker, så snart jeg rettet ut et sted var et annet like stygt.
Er det håp om at det retter seg ut litt når det tørker.........? *hulk*

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 15:10   #2
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Motivtapet som er blærete

Ja, det kan rette seg ut når det tørker!

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 15:37   #3
Mrs. S

Mrs. S sin avatar

Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Ja, det kan rette seg ut når det tørker!

*Krysser fingre og håper*

Gammel 05-04-12, 16:13   #4
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

La den tørke. Hver gang vi har lagt tapet utenpå noe annet har det rettet seg ut når det tørker.

Gammel 05-04-12, 16:33   #5
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Det ordner seg når det tørker sa tapetsereren, han satte tapeten opp ned.

Optimistisk fyr.
Har ikke så mye tapeterfaring, men er enig med resten her, litt vil det vel jevne seg ut når det tørker.

Gammel 05-04-12, 17:22   #6
Mrs. S

Mrs. S sin avatar

Standard

Nå har det tørket, og rettet seg ut. Det ser bra ut bortsett fra der jeg gned mest, slik at det ble merker. Jeg kan heldigvis skjære bort litt fra kanten der den løste seg opp. Jeg prøvde å skjære kanten mens den var fuktig, og den bare smuldret opp mer. Tøff lærdom.

Gammel 05-04-12, 17:24   #7
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Mannen min gned merke på tapeten første gang han og. Så bra det ble bra da. Hvilken tapet var det?

Gammel 05-04-12, 17:26   #8
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hehehehe, jeg har bodd for lenge i bærumblærum. Trodde at det var en tapet med nesa i sky, pannebånd og hytte i Hemsedal.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 18:03   #9
Mrs. S

Mrs. S sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Mannen min gned merke på tapeten første gang han og. Så bra det ble bra da. Hvilken tapet var det?

http://www.danskfarve.dk/born-unge/f...icorn-princess Fant ikke igjen rett nettside, og det står her at denne kommer i flere baner, det gjorde ikke min.

Det er ikke sikkert den sitter på veggen i så mange år. Plutselig er rosa prinsessestæsj teit og barnslig. Så det for være som det er.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:36.