Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Scrappere?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-12, 06:49   #1
husmora
Fullverdig medlem

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Horten
husmora er litt kul
Standard

Scrappere?

Er det ingen scrappere her inne, eller er det jeg som ser dårlig?

Selv lager jeg stort sett kort, dekorerer sjokolader, esker etc
Ingen verdensmester, men klarer meg greit nok.

husmora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-12, 09:55   #2
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Scrappere?

Avdanka scrapper melder seg. Med skapet fullt av stæsj. Har nok ikke lagt det helt på hylla, men har en lang pause.

Gammel 07-04-12, 10:13   #3
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Jepp- jeg også

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Avdanka scrapper melder seg. Med skapet fullt av stæsj. Har nok ikke lagt det helt på hylla, men har en lang pause.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-12, 10:27   #4
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har hatt et par års pause, men nå skal vi flytte om et par uker, og jeg håper å ta det opp igjen, vi får nemlig hobby/tegne/lekse-krok i stua.

Gammel 07-04-12, 11:02   #5
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Tja. På et svært lavt nivå. Har vært lite engasjert lenge. Scrapper kun album.

Gammel 07-04-12, 11:03   #6
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

http://www.foreldreportalen.no/forum...splay.php?f=65

Gammel 07-04-12, 11:07   #7
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Jeg lager kort

Gammel 07-04-12, 11:37   #8
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jepp, jeg scrapper. Ikke LO'er men kort og sånn

Gammel 07-04-12, 12:42   #9
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Har ikke laget noe på et par år nå faktisk men er veldig på nybegynner stadiet altså. Om noen uker skal fadderbarnet vårt konfirmeres så da tenkte jeg det passet bra å prøve meg på et kort.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-12, 15:09   #10
husmora
Fullverdig medlem

husmora er litt kul
Standard

Helt normalt med scrappetørke har jeg erfart. Solgte alt mitt, hadde et opphold på 2-3 år og begynte helt på scratch igjen. Tidligere laget jeg bare LO'er, nå er det kort og prosjekter det går i.

Ja se der ja...
Tusler kjapt inn og ser meg omkring. Takk for link!

Gammel 07-04-12, 15:10   #11
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hehe, det er ikke så mye aktivitet der da.

Gammel 08-04-12, 14:13   #12
husmora
Fullverdig medlem

husmora er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Hehe, det er ikke så mye aktivitet der da.

Så det gitt.
Prøve å gjøre noe med det tro?

Gammel 08-04-12, 14:38   #13
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er "Treff"-scrapper. Har ett eget hobbyrom, men scrappesakene står i ett skap urørt når jeg er hjemme. Lager kort o.l. i en fei når jeg skal bort, men akkurat nå går det mest i søm.
Er du samme husmora som på scrappeforum? Tror evt. da at jeg har vært på treff sammen med deg i Tønsberg...

Gammel 08-04-12, 18:49   #14
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg må en tur innom Bikuben snart ser jeg.

Gammel 10-04-12, 23:20   #15
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er scrapper. Har ett helt rom, og scrapper Lo`er og kort. Men nå i disse eksamenstiser så er det totalt tørke.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-12, 00:14   #16
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Jeg lager kort. Lagde et konfirmasjonskort i dag faktisk. Det er ikke så ofte jeg setter meg ned, men synes det er artig. Det går i rykk og napp.

Gammel 11-04-12, 17:48   #17
husmora
Fullverdig medlem

husmora er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg er "Treff"-scrapper. Har ett eget hobbyrom, men scrappesakene står i ett skap urørt når jeg er hjemme. Lager kort o.l. i en fei når jeg skal bort, men akkurat nå går det mest i søm.
Er du samme husmora som på scrappeforum? Tror evt. da at jeg har vært på treff sammen med deg i Tønsberg...

*skyldig*
Er nok det gitt. Er en treffscrapper selv, så det blir mest oppbevaring av scrappesaker her hjemme og altfor mye shopping. Takk til den som introduserte meg for ebay og paypal...

Gleder meg veldig til treffet nå i helgen og håper alle påmeldte kommer.
Såvidt meg bekjent er det en ledig plass igjen bare og 2 eller 3 som har sagt de ikke kommer.
Goodiebags, loddtrekninger, kaker, frukt, scrapping, shopping, konkurranser og ikke minst, masse skravling og latter. Guriland som jeg gleder meg!

Gammel 11-04-12, 18:06   #18
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Standard

Hva med å få til et scrappe-treff Fløyel?

Gammel 11-04-12, 18:48   #19
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Hva med å få til et scrappe-treff Fløyel?

Det hadde vært hyggelig. Når tenker du? Ukedag eller helg?

Gammel 11-04-12, 19:45   #20
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Standard

Det hadde vært hyggelig. Når tenker du? Ukedag eller helg?

Ukedag går fint for meg, nå har jeg jobb hvor jeg slutter kl.15.35. Men ikke tirsdager da går jeg på Linedance.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:57.