Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva er det første dere tenker på

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-07, 00:03   #1
Heidi
Vaffel

Heidi sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Heidi er litt kulHeidi er litt kulHeidi er litt kul
Standard

Hva er det første dere tenker på

...når dere våkner om morgenen? Den aller første setningen som dukker opp?

Heidi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 00:03   #2
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det første dere tenker på

La Meg Sove Litt Til!

Gammel 29-03-07, 00:08   #3
Heidi
Vaffel

Heidi sin avatar

Standard

Jeg er litt mer; ÅH faen, hvilken dag er det idag?!
Og så grubler jeg litt på det, før jeg kommer på at det ikke kan være søndag idag heller, siden guttene enda sover.

Gammel 29-03-07, 00:09   #4
Heidi
Vaffel

Heidi sin avatar

Standard

Jeg er et nattmenneske til omvending, det er derfor jeg spør

Gammel 29-03-07, 00:18   #5
lil'c
Passiv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Hva er det første dere tenker på

Opprinnelig lagt inn av Heidi, her.

Jeg er et nattmenneske til omvending, det er derfor jeg spør

Hjalp mitt svar?

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 00:15   #6
lil'c
Passiv

lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Om morgenen? Eh, når er morgenen? Sånn pr. def. liksom.
Hvilken av gangene jeg våkner mener du?
Men uansett er det vel gjennomgående, puster ungen? Ja, ok, metningen og fargen og pulsen og pusten er ok eller? Hvor mye er klokka, tid for medisiner igjen? Stell og mat etterhvert.. Hvordan blir denne dagen? Hva skjer av kriser og andre uforutsigbare ting? Hva med litt stabilitet for en gangs skyld? Hvilken dag er det? Uke? Mnd.? Heh, osv.

(evnt. hopper jeg himmelhøyt av en alarm fra pulsoksymeteret og svimer nesten av mens jeg ser og kjenner på ungen og monitoren, og evnt. setter stesolid hvis det er kramper, gir okysgen hvis metningen er lav, gir innhalasjoner hvis det er pusten som sliter, eller utfører HLR og ringer ambulanse hvis all other fails el.)

Gammel 29-03-07, 00:18   #7
Heidi
Vaffel

Heidi sin avatar

Standard

Hodet ditt sover ikke. :jegsavnerenpåståeligNIKSsmiley:

Gammel 29-03-07, 00:19   #8
lil'c
Passiv

Standard

Hodet ditt sover ikke. :jegsavnerenpåståeligNIKSsmiley:

Åh sånn var det.
Ja du har nok rett.
Jeg skal stikke ut av tråden jeg

Gammel 29-03-07, 00:20   #9
Heidi
Vaffel

Heidi sin avatar

Standard

Jeg kan beære deg din egen tråd.

Gammel 29-03-07, 02:54   #10
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

...når dere våkner om morgenen? Den aller første setningen som dukker opp?

Svarer uten å ha lest tråden:" Jeg må opp nå, sette på kaffe, tisse, tenne en røyk, med èn gang! Jeg trenger en halvtime ved læppen før jeg vekker gubben med pre-våken-munndiarè" !!!

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 07:24   #11
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

MÅ jeg stå opp nå? :furter:

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 07:48   #12
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tisse er den første tanken min hver morgen.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 08:11   #13
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Stort sett er det: Bare litt til, bare litt.

Gammel 29-03-07, 08:12   #14
Albertine
Passiv

Standard

Akkurat nå er det "farsken, ungen er der fortsatt".

Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 08:23   #15
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

I dag var den første tanken, hvor har de Limbo-trehjulsykkel?

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 09:42   #16
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

"Jeg vil ikke stå opp enda!!!"

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 22:09   #17
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Om det er ukedag tenker jeg at jeg ikke vil på jobb i dag igjen. Jeg går selvsagt hver dag. Om det er helg tenker jeg kokt egg og kakao.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 22:13   #18
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Definitivt "hva er klokka".

-Om jeg våkner av meg selv er jeg sikker på at jeg har glemt å sette på alarmen og dermed har forsovet meg.
- Om jeg våkner av babycallen er jeg sikker på at det er alt for tidlig.
- Om jeg våkner av alarmen vurderer jeg hvor lenge jeg kan snooze før jeg definitivt stå opp.

(Og i helgene, når vi våkner av babycallen, tenker jeg "hvor lang tid tar det egentlig før mannen hører at ztjerna er våken og står opp?". Med mindre han allerede er oppe. Da snøfter jeg lykkelig, legger meg på andre siden og sover videre)

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 08:01   #19
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Som regel tror jeg det første jeg tenker er "hva er klokka?", men i dag våknet jeg opp med denne tanken (eller våknet av den? )
"x på jobb er så fin at jeg nesten må knise litt når jeg ser ham"

Jeg lurer på om jeg har drømt om ham eller noe, for jeg har aldri tenkt en slik tanke om ham før.

Men det var en festlig start på dagen syns jeg.

Gammel 30-03-07, 22:08   #20
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Som oftest en panikkaktig tanke om at vi kan ha overhørt klokka..noe som skjer til tider. Så kommer neste tanke om hvilken dag det er og om det er noe spesielt som skal skje.

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:15.