Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Levegg

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-12, 09:32   #1
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Levegg

Jeg får omsider satt opp terasse

For at terassen skal passe til huset og sola, kommer jeg til å ha det på fremsiden av huset. Det er dessverre der det er mest innsyn, og ganske tett på gangfelt.. MEN, jeg regner med at hekken jeg plantet for to år siden gjør nytte for seg etterhvert, og da blir det ganske så bra vil jeg tro.

Men inntil videre vil jeg sette opp en levegg mot gangveien, for å skjerme mot innsyn på terassen. I fremkant kommer jeg nok til å sette opp ei høy buske eller to i potte, for å skjerme litt. Det skal ikke være rekkverk på terassen, mulig den bygges i lik høyde som plen også, foreløpig ikke sikkert.

Men, kommer jeg til poenget?

Hvordan kan jeg bygge en enkel, men pen levegg? Synes ikke disse ferdigveggene som alle har er slik spesielt pene

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:08.