Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Å gå fra Bugaboo til Simo eller annet (utrolig stort problem ...)

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-12, 18:23   #1
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Å gå fra Bugaboo til Simo eller annet (utrolig stort problem ...)

Jeg lager en egen tråd jeg. Jeg har nemlig et problem når det gjelder vogn, og det er jo litt flaut å måtte lage en tråd om det egentlig..

OK. Her er saken. Med første unge gjorde jeg grundige undersøkelser og valgte en Bugaboo Cameleon. Den var vi såå glad i. Brukte den til nr en og to før jeg solgte den. Vi bodde i lavblokk med liten bil, jeg tok buss inn til byen og trillet mest på asfalt, men vogna dugde egentlig til alt. Kunne bare bære den inn på bussen, bære den over snøfonner... Var veldig glad i den altså. Byttet den ut med en Bee da lillesøster begynte i bhg, etter kjapt å ha vært innom OTH, som var en vogn jeg ikke klarte mer enn to måneder. Trehjuling er nok ikke noe for meg.

SÅ: Nå skal vi ha nr tre. Og jeg føler sterk sterk dragning mot SIMO! SIMODRÅG! Sånn vogn jeg aldri skulle ha! Jeg vet ikke hva som feiler meg og mannen sier det er som om han plutselig skulle kommet hjem med IPAD, IPhone og annet I.

Nå er behovet vårt sånn:

Vi bor landlig til. Har hus. Tar ikke buss. Kjører Yaris, men har tilgang på Touran om det skulle trenges. Kommer til å gå en del tur. Kanskje i snø. Er glad i bæretøy. Har en Bugaboo Bee som kan være i Yarisen.

Jeg tenker at det vil være fint med en Simo (duo har jeg sett på) med mye fjæring og alt man kan ønske seg. Og når hun begynner i bhg blir det sovevogn der. Er ikke sikkert vi trenger en sportsvogn en gang? Kanskje det holder med trillen?

Er det hormonene som spiller meg et puss? Går det an å være vant til Buggis men elske Simo? Er Simo det veste eller er det Brio Happy? Har ikke sett på Emmaljunga.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:36.