Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Rengjøringsskap på stuen

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-12, 10:47   #1
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv

Mrs. S sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Rengjøringsskap på stuen

Siden "alle" snakker om vasking, så starter jeg en ny tråd. Et av problemene er at jeg mangler ting til oppbevaring av "alt". Det er også mere ork å gå ned i kjelleren og hente støvsuger, enn å ha alt tilgjengelig.
Entreen trenger vi til klær og sko, kjøkkenet har brukt hver krok, så da står stuen igjen. Får jeg en liten støvsuger inn i et grunt Ikea garderobeskap? Ikea har en del pene hvite profilerte dører. Eller må jeg ha et 60 cm dypt skap?
Jeg trenger plass til en liten støvsuger, en sånn man trekker etter seg. Ikke en skaftestøvsuger. Mopp, feiebrett/kost, litt plass til Jif våtmopper, sprayflasker og sånt.
Hvor lite skapplass kan jeg slippe unna med?

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-12, 10:56   #2
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rengjøringsskap på stuen

30cm dypde holder fint.
Jeg er så glad for at vi flyttet vaskerommet opp fra kjelleren. Alt er mye enklere, selv om jeg må gå noen trinn. Huset vårt har fire plan + kjeller.

Gammel 16-04-12, 18:34   #3
Mrs. S

Mrs. S sin avatar

Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Takk for svar. Jeg får se på noen pene skapfronter. Kansje Hensvik barnegarderobeskap kunne vært noe. Det ser ut som et framskap. Det er hele 48 cm dypt. Men litt bredt da.

Usj ja. Jeg får fnatt av moppen som står bak kjøkkendøra, og kosten og feiebrettet som nesten må bo oppe, men blir dyttet rundt på kjøkkenet. Vaskerom på samme plan som stue og kjøkken hadde vært godt.

Gammel 16-04-12, 19:34   #4
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg så bilde av en leilighet hvor de hadde støvsugeren i en stor kiste, som også var stuebord.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-12, 20:43   #5
Mrs. S

Mrs. S sin avatar

Standard

Så har jeg en mann, som har meninger om sånt. Under bordet skal det være plass til bena, sier'n!

Rart, han påstår at jeg bestemmer alt. bare at han har vetorett på en del ting. Heldigvis sover vi ikke i RBK-sengetøy.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:22.