|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hjelp, har kjøpt for avansert tørketrommel (varmepumpeteknologi)Jeg er helt ånnas på sånne ting, og da mannen ble sendt ut nylig for å kjøpe en "helt grei tørketrommel", kom han piskede hjem med en grisedyr modell med varmepumpeteknologi og gudene vet hva, med en halv milliard programmer på. Nå pusser vi opp og bruksanvisningen er vekke i alt rotet!
![]() |
#3 |
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() Sv: Hjelp, har kjøpt for avansert tørketrommel (varmepumpeteknologi)Skaptørt er etter min erfaring ikke helt tørt bestandig. Prøv en annen knapp. Kanskje en med bilde av knusk?
![]() |
#4 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hjelp, har kjøpt for avansert tørketrommel (varmepumpeteknologi)
![]() |
#5 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Hjelp, har kjøpt for avansert tørketrommel (varmepumpeteknologi)
![]() |
#6 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hjelp, har kjøpt for avansert tørketrommel (varmepumpeteknologi)Og skaptørt betyr ikke tørt nok til å gå inn i et klesskap, men så tørt som man ville fått det i et tørkeskap, dvs ikke helt tørt.
![]() |
#7 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Hjelp, har kjøpt for avansert tørketrommel (varmepumpeteknologi)Aha, så mye vet jeg. Tusen takk, nå har jeg lest gjennom bruksanvisningen og skjønner litt mer. Skaptørt er feil ja, ikke rart det gikk til helsike. Og så må jeg skylle filteret under døra.
![]() |
#8 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hjelp, har kjøpt for avansert tørketrommel (varmepumpeteknologi)Vi har en sånn en (hvertfall en som ligner). Jeg pleier å velge skaptørt, og så medium på de max-med-min "dryness"-knappene. Da blir det ganske tørt. Ikke knusktørt, men tørt nok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Hjelp, har kjøpt for avansert tørketrommel (varmepumpeteknologi)Jeg har valgt skaptørt og maks på de knappene, men det er allikevel fuktig. Men skal prøve Extra og se hvordan det går.
![]() |
#10 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hjelp, har kjøpt for avansert tørketrommel (varmepumpeteknologi)Så rart at det er sånn forskjell. Når jeg bruker skaptørt er det bare å riste klærne litt, så er de helt tørre. Kanskje det er noe feil med sensoren? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Hjelp, har kjøpt for avansert tørketrommel (varmepumpeteknologi)På min varierer det hvor tørt tøyet blir selv med samme innstillinger (annen type). Kanskje det har noe å gjøre med mengden tøy man putter inn?
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hjelp, har kjøpt for avansert tørketrommel (varmepumpeteknologi)Ah, det er jo den jeg har det, eller den ligner hvertfall til forveksling |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp, har kjøpt for avansert tørketrommel (varmepumpeteknologi)Jeg bruker program som heter "skaptørt pluss", da er det tørt nok til å gå rett i skapet.
![]() |
#15 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Hjelp, har kjøpt for avansert tørketrommel (varmepumpeteknologi)Jeg heller av vannet for hver gang, det må jeg ellers blir det for fullt. Og jeg renser ut filteret i døra hver gang, elsker at jeg kan åpne hele greia og få støvsugd nedi der, det gikk ikke på min gamle så det samlet seg masse lo nedi som aldri gikk vekk.
![]() |
#16 |
Aktiv
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp, har kjøpt for avansert tørketrommel (varmepumpeteknologi)Jeg har også denne. Bruker nivået rett over skaptørt (meget tørt?!?). Da blir det alltid tørt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
<*(((<
|
![]() Sv: Hjelp, har kjøpt for avansert tørketrommel (varmepumpeteknologi)Jeg har 8kg-utgaven av den der tror jeg, og bruker Ekstra-programmet (hakket over skaptørt) + Maks. Da blir det tørt.
![]() |
#19 |
drømmende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp, har kjøpt for avansert tørketrommel (varmepumpeteknologi)Kanskje vaskemaskina di ikke sentifugerer godt nok for den nye tørketrommelen? Det opplevde nemlig jeg da jeg kjøpte ny tørketrommel. I bruksanvisningen da sto det nemlig at vaskemaskina måtte ha så og så mange omdreininger for at tøyet skulle bli tørt.
![]() |
#20 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Hjelp, har kjøpt for avansert tørketrommel (varmepumpeteknologi)Vi har noe lignende denne.
![]() |
|
|