|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Hvordan flytter jeg på krokene på en sykkelkurv uten å sveise?Jeg trenger ikke nødvendigvis flytte dem, men evt. fikse nytt oppheng lenger ned.
![]() |
#2 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan flytter jeg på krokene på en sykkelkurv uten å sveise?Strips istedenfor kroker |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvordan flytter jeg på krokene på en sykkelkurv uten å sveise?HM, ja, men da kan jeg ikke ta den med meg inn i butikker. Den er så fin at jeg er redd den blir stjålet om jeg lar den stå igjen.
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvordan flytter jeg på krokene på en sykkelkurv uten å sveise?De er lakket da, så jeg tror ikke jeg kan varme dem opp uten å ødelegge lakken. Vet ikke om det er stål, men det er metall i allefall.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan flytter jeg på krokene på en sykkelkurv uten å sveise?Bruk borrelås kroker slik folk bruker på vognene? *hjelpsom* |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hvordan flytter jeg på krokene på en sykkelkurv uten å sveise?
Jeg er uansett imponert. Har aldri sveiset, noensinne. Men det ser og høres veldig tøft ut.
![]() |
|
|