|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#5 |
|
ctrl+z
|
Sv: Galskap å kjøpe slik seng til ei på 2 1/2 år?Det kommer vel litt an på typen. Vi kjøpte en lav seng fra Ikea til minste her, så får hun halvhøy nærmere skolealder. Vi valgte den løsningen fordi hun vandrer i søvne og ofte tipper ut av senga. Da var det liksom bedre med litt lavere fallhøyde.
|
|
|
#6 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Galskap å kjøpe slik seng til ei på 2 1/2 år?Storebror fikk en familiekøye når han var 2.5 som han lå i øverkøyen på, og lillebror fikk en halvhøy seng når han var noe eldre, han var nok passert 3 år, og det har bare gått helt fint.
|
|
|
|
#7 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Galskap å kjøpe slik seng til ei på 2 1/2 år?Ikke galskap med tanke på sikkerhet. Men fri og bevares. De er så jålete at det er galskap! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Galskap å kjøpe slik seng til ei på 2 1/2 år?Eldste fikk helhøy da hun var 2,5, og midterste fikk halvhøy før han ble 2,5 - og da hadde han vært opp og ned av den eldste sin seng lenge. Aldri noe problem.
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Galskap å kjøpe slik seng til ei på 2 1/2 år?Mormor har bestemt at hun skal kjøpe jenta en prinsesseseng. Jeg prøver meg på skadebegrensing her.
|
|
|
|
#10 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Galskap å kjøpe slik seng til ei på 2 1/2 år?Da er dem øverste mest skadebegrensning. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Sv: Galskap å kjøpe slik seng til ei på 2 1/2 år?Det er den øverste som er aktuell. Den andre likte jeg ikke når jeg kikket litt mer på den.
|
|
|
|
#12 |
|
I mål
|
Sv: Galskap å kjøpe slik seng til ei på 2 1/2 år?Jeg synes den øverste var ganske ok, det taket var vel litt i overkant, men det ser jo ut som om det kan fjernes hvis man vil ha det bort etter en stund. Bortsett fra det, så det ut til å være en god løsning for skadebegrensning. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
ctrl+z
|
Sv: Galskap å kjøpe slik seng til ei på 2 1/2 år?
Sant nok.
|
|
|
#14 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Galskap å kjøpe slik seng til ei på 2 1/2 år?Null problem med en 2,5 åring i halvhøy seng. Tror snuppa her var yngre. Regner med at hun ikke går i søvne e.l. for da er det litt vel risky
|
|
|
|
#15 |
|
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Galskap å kjøpe slik seng til ei på 2 1/2 år?Jeg har valgt å ikke ha sånn type seng til mine barn. Eldstegutten min falt ut av kompisens seng, med hodet i gulvet først, fra stående posisjon, og da var han fire år gammel. Ifølge legevaktslegen har han hatt englevakt. Han slapp unna med et lite blåmerke. Foreldrene til kompisen valgte å selge senga etter dette. Forbud mot lek i høy seng eller ei - man kan ikke fotfølge ungene hele tida. |
|
|
|
![]() |
|
|