|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Live and let live
|
![]() Sv: Tankevekkende om InternettJeg har lest artikkelen nå. Og tenker, at han nok har rett i at enkelte tenker pinlig lite over hvor lite anonym de egentlig er på nett, og at det bare er å ta en titt på kommentarfeltene i avisene, så ser man hvor kjipe mange kan være i uttalelsene sine.
![]() |
#3 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Tankevekkende om InternettEg las det i morges og syntest det var veldig interessant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Tankevekkende om InternettVi har jo hatt en del tråder her om nett versus rl. Mange her også mener jo at det som skjer her er nett og ikke relatert til rl. Vennskap her er ikke like mye verdt som i rl, krangler her følger ikke de samme regler osv. |
![]() |
![]() |
#5 |
Live and let live
|
![]() Sv: Tankevekkende om InternettNei, det er ikke så anonymt som enkelte tror. Men jeg tror ikke mange her på dette forumet mener det ikke er på ekte det som skjer her. Jeg vet jeg argumenterte heftig for at "selvsagt" er det på ekte det som skjer her på nett, allerede i min spede start på NM. Jeg har aldri hatt den oppfattelsen. Jeg har inntrykk av at de fleste som har interaksjon med andre og deler av seg selv, og blir kjent med andre medforumister, ganske raskt rister av seg den oppfattelsen.
![]() |
|
|