|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fortynnet
|
![]() Le Creuset stekepanne, alt henger fastVi at en stor fin jernstekepanne fra Le Creuset. I går brukte jeg den for første gang på veldig lenge, og da husket jeg hvorfor den har stått og støvet ned. Alt setter seg jo fast i den. Er det noen måte å behandle den på som kan få slutt på det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Le Creuset stekepanne, alt henger fastVi har ikke funnet ut av det. Vi ødelegger stekepanner over en lav sko og har sluttet å kjøpe de dyreste. De varer ikke noe lenger.
![]() |
![]() |
#3 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Le Creuset stekepanne, alt henger fastJeg sliter med å steke pannekaker for alle sitter fast så det hadde jeg egentlig gitt opp.
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Le Creuset stekepanne, alt henger fastTil pannekaker bruker jeg faktisk gamle jernpanner som jeg har arvet etter besteforeldrene mine (som døde for 15 år siden). Men jeg er skikkelig nøye med å ikke vaske dem feil. Jeg bare koker dem ut og fetter dem igjen etter vask. De er supre, men oppfører seg veldig anderledes enn teflonpanner, ja.
![]() |
![]() |
#5 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Le Creuset stekepanne, alt henger fast
![]() |
#6 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Le Creuset stekepanne, alt henger fastTakk for link. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2012
![]() |
![]() Sv: Le Creuset stekepanne, alt henger fastEn annen ting; jernpanner bør varmes saktere og jevnt opp til litt over middels varme, etter min erfaring. Man blir fort straffet for bare litt for mye varme.
![]() |
|
|