Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Entreprenør til utbygging Oslo/Akershus

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-04-12, 10:53   #1
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Entreprenør til utbygging Oslo/Akershus

Vi har planer om å bygge på. Det er ikke et enormt antall kvadratmeter det er snakk om, men siden det krever både graving, rørlegger, elektriker og snekker/tømrer, har vi bestemt oss for å bruke en entreprenør som kan få holde i alle tråder og styre prosjektet.

Er det noen som har gode og/eller dårlige erfaringer med slike firmaer i Oslo/Akershus-området? Vi har fått noen svar via mittanbud.no, men vil gjerne vite om fler.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-12, 21:14   #2
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Entreprenør til utbygging Oslo/Akershus

Ingen??

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-12, 22:25   #3
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Vi brukte Mesterhus/Per Erik Østli (holder til i Enebakk tror jeg) da vi bygget på. Svært fornøyd med resultatet og godt håndverk. Ikke spesielt imponert over prosjektledelsen, men milevis bedre enn hva man generelt kan forvente i den bransjen etter hva jeg har forstått.

Gammel 28-05-12, 23:48   #4
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Vi brukte frøyland bygg. De er totalentreprenører. Noen mer så uduglige kan du lete lenge etter. Ikke en sak er riktig gjort hos oss, da snakker vi fra gulv til tak. Det er noen feil på alt, små men og så store så det er en vits at de kan kalle seg snekker og drive firma som til og med IF bruker i forsikringsaker. Skikkelig bomtur, vi som skulle gjøre alt riktig! Og vi er nå der at de ikke retter opp feilene sine, (svarer oss ikke og ringer oss ikke opp igjen) og vi nekter betale.

Eh, blev litt langt dette. Men mitt tips er velg ikke dette firmaet. Finnes i både Oslo, Akershus, Kristiansand og Haugesund tror jeg.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:18.