|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Girls going wild in the red light district
![]() |
#2 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Girls going wild in the red light districtKan jo ikke annet enn å være enig i budskapet.
![]() |
#3 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Girls going wild in the red light districtSamme her. Ble nesten fristet til å dele den selv.
![]() |
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Girls going wild in the red light districtJeg var litt usikker på hvordan jeg skulle formulere HI, siden det er et poeng å ikke fortelle noe om det på forhånd. Jeg syns det er interessant hvordan de greier å formidle budskapet, både live og senere i sosiale medier. Overskriften tiltrekker seg jo de som kanskje aller mest trenger en liten vekker.
![]() |
#5 |
Smugleser
|
![]() Sv: Girls going wild in the red light districtBudskapet er ikke problematisk.
![]() |
#6 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Girls going wild in the red light districtJeg synes det er en god måte å spre et budskap på. At det gjorde inntrykk på de som var tilstede syntes jeg man tydelig kunne se på stillheten som fulgte da budskapet kom opp på skjermen. Jeg tenkte først at det var en form for flashmob, og tenkte "mitt". Men da budskapet kom frem syntes jeg det var en bra måte å få det frem på.
![]() |
![]() |
#7 |
maler
|
![]() Sv: Girls going wild in the red light districtJeg synes det var en god måte å formidle budskapet på, sterkt. Og interessant hvordan de først sannsynligvis fenger de som mest trenger å høre budskapet.
![]() |
#9 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Girls going wild in the red light districtJeg måtte også tørke noen tårer på slutten.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Girls going wild in the red light districtOj, den gjorde veldig inntrykk på meg. Det er ikke så lenge siden jeg var der, kanskje derfor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Girls going wild in the red light districtJeg synes den var bra. Bra fordi den får frem et viktig budskap.
![]() |
#14 |
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Girls going wild in the red light district
Jeg tror kanskje, som Tallulah skriver, at dette fører til at budskapet når frem til folk som faktisk trenger å høre det. De ville ikke klikket seg inn på en lignende video med "PK" tittel. Derfor likte jeg dette veldig godt. Hm! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
Det er jeg enig i. Det var vel faktisk kun fordi det var Tallulah som la den ut at jeg trykket i det hele tatt, og regnet med at jeg kom til å bli positivt overrasket på slutten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Medlem siden: Sep 2007
Det kan du jammen lure på. Jeg var der før jul sammen med min vennine som ikke hadde vært der før. Det er egentlig veldig ekkelt å gå der, samtidig som man plutselig kan være inne i en av gatene uten at det var helt meningen. I alle fall hvis man ikke er kjent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Girls going wild in the red light districtJeg synes dette var en fantastisk måte å få fram et budskap på. Alle tilskuerne som klappet og heiet ble så alldeles satt ut. Dette gjorde inntrykk.
![]() |
#18 |
|
![]() Sv: Girls going wild in the red light districtSelvfølgelig, en av fordelene med at den varte så lenge er jo at de da fikk samlet en betydelig publikumsmasse på utsiden, og det gir jo enda mye større effekt ved avslutningen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: Girls going wild in the red light districtJeg fikk gåsehud.
![]() |
![]() |
|
|