|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Det nærmer seg kattefødselCa 1. Mai får vi endelig kattefødsel!
![]() |
#2 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Det nærmer seg kattefødselJeg visste jo at katten var gravid, men ante ikke noe om når hun ville føde. (Første gangen. Andre gangen ante i vi ingenting.) Jeg hadde også laget klar kasse og greier, men katte brydde seg ikke noe om den. En ettermiddag lå jeg på senga for å slappe av, og plutselig hørte jeg en snodig pipelyd. Da jeg utforsket denne lyden fant jeg jeg to nyfødte kattunger og en pesende katt under senga til Malin, i nne i en stabel av vinterdyner.
![]() |
![]() |
#3 |
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det nærmer seg kattefødselMin katt ventet på meg når jeg sto oopp om morgenen. Hun ville absolutt være ved siden av meg i sofaen, så jeg danderte pledd og håndklær der. Så fødte pusen mens hun sto med forbeina oppi fanget mitt. Følte det som en stor tillitserklæring, siden katter føder der de føler seg trygge.
![]() |
#4 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det nærmer seg kattefødselEn katt som skal til å føde er ofte veldig klengete og kjælen like før. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|