Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vill

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-12, 17:56   #1
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Spørsmål

Vill

Noen som har erfaring med det merket?
Synes de har så fine farger på klærne å har lyst å prøve de nå som poden må ha nye skallklær-

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 18:03   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vill

Vurderte de, men fant ut at de bare er vannavvisende, så da sløyfet jeg det. I tillegg et de ganske stive, synes jeg. De har Forøvrig fått skryt om du googler

Gammel 26-04-12, 18:19   #3
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg vurderte det merket helt til de på G-Sport sa det var dårlig kvalitet. Det var regntøyet. De anbefalte meg noe annet som var litt rimeligere.

Gammel 26-04-12, 21:19   #4
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

En i bhg vår har den hele dressen, kjempefin. Så at G-Max hadde tilbud på hele dresser nå i alle fall, muligens mer også.

Gammel 26-04-12, 21:57   #5
Chablis
Drømmer

Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Vurderte de, men fant ut at de bare er vannavvisende, så da sløyfet jeg det. I tillegg et de ganske stive, synes jeg. De har Forøvrig fått skryt om du googler

De skal være vanntette med 5000 i vannsøyle (selv om jeg er synvs det bør være 8000 minst), googlet i sted ,da var det noen som hadde brukt den i regnvær å barnet var helt tørt.

Gammel 26-04-12, 21:58   #6
Chablis
Drømmer

Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Jeg vurderte det merket helt til de på G-Sport sa det var dårlig kvalitet. Det var regntøyet. De anbefalte meg noe annet som var litt rimeligere.

Regntøyet skal vi uansett ikke ha.
Hadde de fått klager siden de sa det var dårlig?

Gammel 26-04-12, 22:01   #7
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Chablis: Barna er generelt mye mindre ute på skolen enn i bhg, så om du tenker skolebruk så holder det nok fint med 5000. De rekker ikke å bli våte i friminuttene engang. De har selvsagt turdager også, men da går det jo an å bruke noe annet, om man har.

Gammel 26-04-12, 22:02   #8
Chablis
Drømmer

Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Chablis: Barna er generelt mye mindre ute på skolen enn i bhg, så om du tenker skolebruk så holder det nok fint med 5000. De rekker ikke å bli våte i friminuttene engang. De har selvsagt turdager også, men da går det jo an å bruke noe annet, om man har.

De er mye ute på skolbn han skal gå på faktisk, derfor jeg er litt usikker.

Gammel 26-04-12, 22:32   #9
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

De er mye ute på skolbn han skal gå på faktisk, derfor jeg er litt usikker.

Jeg hadde kjøpt noe rimeligere og heller sett an. Såå mye kan de neppe rekke å være ute akkurat. De skal jo ha vanlige timer også. Hos oss har de dobbelttimer og heller friminutt på halvtime mot ti minutter normalt, men de blir likevel ikke våte på en halvtime. Tror vi har brukt skiftetøy to ganger på et år!

Gammel 26-04-12, 22:36   #10
Chablis
Drømmer

Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeg hadde kjøpt noe rimeligere og heller sett an. Såå mye kan de neppe rekke å være ute akkurat. De skal jo ha vanlige timer også. Hos oss har de dobbelttimer og heller friminutt på halvtime mot ti minutter normalt, men de blir likevel ikke våte på en halvtime. Tror vi har brukt skiftetøy to ganger på et år!

De har mye undervisning ute + er jo da mye ute på sfo ++

Fant uansett ikke jakken i hans str så da utgår det, må ha likt både i bukse og jakke.

Gammel 27-04-12, 00:50   #11
Geitrams

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Oi, vi fikk beskjed idag om at det var superbra, så jeg kjøpte det. Blir spennende å se da. Bruker stort sett bare Reimadressen, men hadde tilgodelapp som måtte brukes, så da slengte jeg det bare med.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:47.