|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
En som trener
|
![]() Handle store ting på IkeaJeg skal kjøpe to senger og en bokhylle på Ikea, som ikke er hyllevare, men som må hentes et annet sted (lager?). Er det noen som vet om man kan kjøpe varene én dag og hente på lageret en annen dag? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Handle store ting på IkeaJeg tror du må hente samme dag, det var i alle fall det jeg fikk opplyst da jeg prøvde meg på det samme.
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Handle store ting på IkeaVi handler på Furuset og har hentet på lageret som ligger rett over veien. Hvis de ikke har det skrekkelig travelt, har vi fått god hjelp der. Så vi synes ikke egentlig at lageret er noen ulempe.
![]() |
![]() |
#4 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Handle store ting på IkeaDet går greit å finne frem til det andre lageret altså. Jeg er litt kløne på å kjøre der jeg ikke er kjent men jeg telte rundkjøringene så da gikk det fin-fint.
![]() |
#6 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Handle store ting på IkeaDu vet du kan kjøpe ting uten å dra dit i det hele tatt, ikke sant?
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Handle store ting på Ikea
Åh! Jeg ble nesten forelsket i deg av glede nå, Missa! Takk!!! |
![]() |
![]() |
#8 |
En som trener
|
![]() Sv: Handle store ting på IkeaTakk for svar, synd at det ikke går å gjøre det på to ulike dager, men greit å vite at det er sånn. Skal vurdere Missas forslag, men det var en Plan her, med faren min og at de skulle ha noe osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|