|
Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Live and let live
|
![]() Kan du begrense sittingen/hvilingen din til 23.5 timer i døgnet?Artig video, som jeg synes er verdt å ta en titt på. (Kilde: youtube.com) Det jeg sitter igjen med etter å ha sett den, er at det er jammen ikke mye som skal til for å forbedre helsen. ![]()
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan du begrense sittingen/hvilingen din til 23.5 timer i døgnet?Dagens trilletur varte vel rundt førti minutter, så jeg klarte det i dag i alle fall. I går også, da gikk vi i over en time.
![]() |
#3 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Kan du begrense sittingen/hvilingen din til 23.5 timer i døgnet?Denne likte eg godt! Eg har store framsteg for helsa mi etter å ha trena meir eller mindre jevnt i et år no. Det er ikkje store mengdene, men ca 1 t og 20 min i veka i snitt. Så eg trur veldig på dette, takk for link!
![]() |
![]() |
#4 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Kan du begrense sittingen/hvilingen din til 23.5 timer i døgnet?Tankevekkende. Nå er jeg i sykkelsesongen (som for mitt vedkommende varer i 7 måneder). Da sykler jeg en snau time hver dag t/r jobb. I tillegg trener jeg, så jeg føler meg godt innafor. Litt overvektig, men i god form.
![]() |
#5 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Kan du begrense sittingen/hvilingen din til 23.5 timer i døgnet?I love!
![]() |
#6 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Kan du begrense sittingen/hvilingen din til 23.5 timer i døgnet?Denne kom på riktig dag.
![]() |
![]() |
#8 |
can-jur
|
![]() Sv: Kan du begrense sittingen/hvilingen din til 23.5 timer i døgnet?Jeg gjør unna ca 14.000 skritt på en vanlig dag. Mang en lege har sett forbauset på meg og antydet at jeg er i forbausende god form
![]() |
![]() |
#9 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Kan du begrense sittingen/hvilingen din til 23.5 timer i døgnet?Den hadde jeg godt av akkurat nå ! Gjett hvem som skal trille tur til butikken i ettermiddag ?
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Kan du begrense sittingen/hvilingen din til 23.5 timer i døgnet?48 minutters trilletur i dag. Halvtime unnagjort.
![]() |
|
|