|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Fantastisk mailMottatt på jobbmailen i kveld:
Fantastisk.
![]() |
#3 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fantastisk mailGratulerer, endelig var det din tur! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fantastisk mailSkriv ihvertfall og fortell om "første din reaksjon på dette brevet". Han vil jo verdsette det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() Sv: Fantastisk mailHeh, denne har jeg fått i dag også. To ganger.
![]() |
#7 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Fantastisk mailJeg har også fått den. :smigret: Lurer på om dette rett og slett er snarveien til rikdom eller suksess eller noe.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Fantastisk mail
Jeg pleier å videresende til IT-ansvarlig med beskjed om at vi kanskje trenger litt bedre spam-filter. Da blir han alltid så glad.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fantastisk mailDenne blant flere har jeg også mottatt på jobbmailen de siste ukene. På en jeg mottok i går sto det: Why no response to my last e-mail. Kan det ha vært til den adressen at jeg svarte fuck off, tro? Kan ikke fatte det altså om det finnes noen der ute som går på disse mailene, men jeg har faktisk noen i nær familie som holdt på å bite på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Fantastisk mailJeg fikk den også på jobbmailen i dag og på min private.
![]() |
#14 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Fantastisk mail
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Fantastisk mailHer er mailen:
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Fantastisk mailJeg får aldri sånne gode tilbud.
![]() |
|
|