Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vårjakke til gut strl fem år

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-12, 19:22   #1
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Vårjakke til gut strl fem år

Eg er på leit etter ei litt finare vårjakke til Poden. Ikkje fin-jakke og ikkje barnehagejakke, men sånn butikk/kafétur/bursdags-jakke.

Nokon tips?

Gammel 05-05-12, 19:32   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårjakke til gut strl fem år

Hm... Har en Ticket to heaven-jakke i verdens nydeligste grønnfarge. I str 5 år. Den er knapt brukt. Men jeg vet ikke om jeg greier å selge den...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-12, 23:17   #3
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har hatt veldig mange MiniATure-anorakker. Jeg elsker dem. De er tynne og lette, men lune rundt hodet om man har hetten på. Jeg har til både eldste og yngste.

Gammel 07-05-12, 15:12   #4
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Vi har hatt veldig mange MiniATure-anorakker. Jeg elsker dem. De er tynne og lette, men lune rundt hodet om man har hetten på. Jeg har til både eldste og yngste.

Er det prinsessebutikken du kjøper fra vanligvis?

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 15:28   #5
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Mine gutter har jakker fra MiniAture. Anorakkene er fine, men guttene mine liker ikke å måtte ta de over hodet.
Vi har denne varianten:

Gammel 07-05-12, 15:34   #6
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Er det prinsessebutikken du kjøper fra vanligvis?

Jeg har handlet litt forskjellige steder. Miniaturen.dk er nok der jeg har kjøpt flest ganger.

Gammel 07-05-12, 22:23   #7
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg har handlet litt forskjellige steder. Miniaturen.dk er nok der jeg har kjøpt flest ganger.

Er det penger å spare på å kjøpe miniature i butikk i Danmark, fysisk butikk altså, og ta med hjem?

Gammel 08-05-12, 09:03   #8
Observatøren

Observatøren sin avatar

Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjøpte en i str 1 år (80) da jeg var i Danmark i mars, og betalte 600,-. Så det er ikke mye å spare.

Gammel 08-05-12, 09:23   #9
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Er det penger å spare på å kjøpe miniature i butikk i Danmark, fysisk butikk altså, og ta med hjem?

Litt, men ikke så mye at det merkes, med mindre de er på salg.

Gammel 08-05-12, 09:26   #10
Observatøren

Observatøren sin avatar

Standard

Pleier pakker fra Miniaturen å gå gjennom tollen?

Gammel 08-05-12, 09:27   #11
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Standard

Nei.

Gammel 08-05-12, 09:41   #12
Mirmell

Mirmell sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Etter tips i shoppetråden kjøpte jeg denne i går. Synes den var fin (men ikke for fin, altså ingen pyntejakke):

Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-12, 12:43   #13
Kiwi
Glad i frukt

Kiwi sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Standard

Sønnen min har denne softshelljakken fra Molo:

Gammel 08-05-12, 13:05   #14
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Poden har en sånn + en dongerijakke.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-12, 17:10   #15
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mellomste har HH Tech skalljakke, mens Minstemor har Polarn o Pyret skalljakke. De har softshell også, kjenner at jeg ikke synes det er nødvendig for oss å ha noe mellom utejakker og penjakker.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:46.