Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Dukke til små; myk kropp + lukt av vanilje

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-12, 22:44   #1
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Dukke til små; myk kropp + lukt av vanilje

Tror det var her på fp jeg fant link/tips til en god dukke for de minste med myk kropp. Minnes det var noe med at de luktet vanilje også. Fant en fin link med nettbutikk. Har googlet og sjekket her inne men klarer ikke finne igjen. Kan noen hjelpe?

Gammel 05-05-12, 22:44   #2
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dukke til små; myk kropp+lukt av vanilje

Corolle?

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-12, 22:52   #3
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Vår første dukke var fra Fisher Price, het den mommy's baby eller noe sånt, tro? Den ble lekt mye med. Tror jeg kjøpte den på BR-Leker. Den finnes enda tror jeg.

Gammel 05-05-12, 22:54   #4
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes alle dukker lukter vanilje. Det har jeg syntes siden jeg var liten. Kan det være noe med gummien?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-12, 22:55   #5
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Fisher Price ja Den heter fremdeles nydelige dukka, fordi den lukter så nydelig (vanilje).

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-12, 23:02   #6
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Corolle?

Ja, takk - denne var det!!!

Hvor kan den enklest kjøpes tro?

Gammel 05-05-12, 23:38   #7
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Jeg kjøpte corolle på biit.no.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-12, 23:44   #8
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg lurer på hvorfor du vil ha en dukke som lukter vanilje.

Gammel 06-05-12, 07:44   #9
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Standard

Sv: Dukke til små; myk kropp + lukt av vanilje

Det er ikke det at jeg så gjerne vil ha en dukke som lukter vanilje, men det var en av de sære tingene jeg husket om dukken som jeg tenkte andre kunne kjenne igjen. Når jeg fant navnet fant jeg også fptråden hvor den ble anbefalt. Har foreløpig funnet den på riktigeleker, for en pris!? Mulig ønsket må utgå for noe rimeligere. Skal sjekke biit også.

Gammel 06-05-12, 20:14   #10
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Snuppa fikk Hello kitty dukker i bursdagsgave og de er like populære som corolle dukken. Regner med den kanskje er litt billigere.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 21:19   #11
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har den fra corolle og kjøpte den på Amazon for under 200,- inkludert frakt. Den er veldig fin og passe liten for mindre barn.

Gammel 07-05-12, 22:18   #12
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Standard

Takk for alle tips. Det var som sagt corolle jeg tenkte på, men den ble litt i dyreste laget - iallfall i 36cm-utgaven. Det er mamma og pappa, altså småtrollene sine besteforeldre, som vil kjøpe dukke til enten bursdag eller jul. Mamma ønsker å strikke litt klær til og ville derfor ha de alt nå. Dro innom ett par lekebutikker uten å finne verken corolle eller fisher-price. Det ble my first Annabell; myk kropp uten så mye dill dall. Klumpen får en med fregner og brune øyne og Snuppa en med blågrønne øyne - uten fregner; kjekt å se forskjell på de!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:05.