|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Obama støtter homoekteskapJeg så på nyheten i går at Barack Obama har gått offentlig ut å sagt at han støtter ekteskap mellom personer av samme kjønn.
![]() |
![]() |
#3 |
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Obama støtte homoekteskapJeg tror det er som foelger:
![]() |
![]() |
#4 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Obama støtter homoekteskapJeg synes det er en fantastisk nyhet, men er redd han skader seg selv pga alle de konservative tullingene der borte. Jeg vil gjerne ha ham som president litt lenger! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Obama støtter homoekteskapKjempebra og jeg håper inderlig han blir valgt igjen |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
villende
|
![]() Sv: Obama støtter homoekteskapJeg tror det faktisk kan bli et problem for ham, fordi en del av kjernevelgerne hans er motstandere av homofilt ekteskap. Jeg er veldig tilhenger av Obama, men jeg er stygt redd for at den norske pressen ikke har et helt riktig syn på hva det er som faktisk skjer i den amerikanske valgkampen. For spesielt interesserte kan dere lese en norsk observatørs tanker rundt hva som skjer i den amerikanske valgkampen her. Den handlet innledningsvis mest om det republikanske primærvalget, men det er også noen observasjoner rundt Obamas valgkamp og hvordan denne mottas av velgerne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Obama støtter homoekteskapJeg tviler på at han mister særlig mange velgere med dette utspillet; der tror jeg han har like stor risiko for å miste velgere med å være for sent ute med det. Han har riktignok mange potensielle velgere blant katolikker fra Mexico i Californa som er troende til ikke å stemme på ham på grunn av dette, men der vinner han vel uansett, og Texas, der det samme gjelder, taper han vel uansett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Obama støtter homoekteskap
Noe annet hadde jeg vel ikke ventet av deg, Hillary. |
![]() |
![]() |
![]() |