|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Anbefaler Britax two way eliteFørst, så vet jeg ikke hvordan dette setet ligger ann på tester og sånn, så jeg sier ingenting om det.
|
|
|
#2 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Anbefaler Britax two way eliteEldste satt bakovervendt i Britax Twe, i en Toyota Yaris, til han var 5 år og 10 måneder. Men jeg ser at Britax Hiway/Maxway gjerne tar enda mindre plass. Men det er ikke like romslig i bredden.
|
|
|
|
#3 |
|
intro
|
Sv: Anbefaler Britax two way eliteVi har også vært storfornøyd med dette setet til begge barna - men er det noen som vet om det egner seg som forovervendt også? Mener å ha lest tidligere at det egentlig ikke anbefales, så jeg er litt usikker. Ivar blir fire om to måneder, og da tenkte vi etter hvert å snu ham i bilen. Han er en liten sprett på under meteren, så jeg tenker at han kanskje sitter høyere og finere i et slikt sete enn i en beltestol - så ser han ut av vinduet. Funker det?
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefaler Britax two way eliteDet er vel generelt sett ikke noen seter som er anbefalt fremovervendt dersom de kan brukes bakover, sånn egentlig. At de kan brukes begge veier ja, men ikke helt anbefalt, skal du først snu ungen, kjøp et sete til fremovervendt bruk, mener jeg?
|
|
|
#5 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefaler Britax two way eliteSignerer Malama.
|
![]() |
|
|