|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() LaBanga: Heklekurvene av hamp?Hvordan begynner du, hvor mange lm legger du opp i ring og hvor mange fm i første, andre, tredje, fjerde ring osv.?
![]() |
#2 |
fri
|
![]() Sv: LaBanga: Heklekurvene av hamp?Jeg følger ingen oppskrift, tar det litt på måfå. Men jeg begynner med fire luftmasker, hekter sammen og hekler enkeltstaver (heter det det?) med to i hver ca og øker til jeg har stor nok bunn. Og så fortsetter jeg uten å øke til den er så høy jeg ønsker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: LaBanga: Heklekurvene av hamp?Aha, da er jeg mer med. Jeg må bruke heklenål 9 for det er så innmari tykt. Har nå laget bunnen og begynt på oppover, og det ser ganske likt ut. Bortsett fra at jeg stikker gjennom begge løkkene da. Satser på at det blir bra.
![]() |
|
|