|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
can-jur
|
![]() Brudd i jordbruksforhandlingeneDa ble det brudd og det er jammen ikke rart. Staten la fram, 2 dager forsent, et tilbud som ligger 100mil under fjorårets tilbud
![]() |
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Brudd i jordbruksforhandlingeneFloksa, jeg leste faktisk et innlegg av Knut Olav Åmås i Aftenposten om bøndenes vilkår i Norge som fikk meg mer interessert i saken. Jeg har tidligere syns at bøndene har framstått som statstøtta sutrepaver (det vet du jo
![]() |
#3 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Brudd i jordbruksforhandlingene
Mhmm. Denne har jeg også lest i dag. Fikk litt å tenke på.
![]() |
#4 |
can-jur
|
Komentaren er svært bra og det er samme for meg hvem du lærte det av, så lenge du kjønte sammenhengen
![]() |
![]() |
#6 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Brudd i jordbruksforhandlingeneJeg er litt delt, eller kanskje det er det at jeg ikke helt vet hva jeg skal mene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
can-jur
|
Jeg står (pussig nok
![]() |
![]() |
#8 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Brudd i jordbruksforhandlingeneJeg er født og oppvokst med en mamma som har prentet dette inn i hodet på meg.
![]() |
#9 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Signerer denne. Selv om Norsk produksjon er mer komplisert enn beskrevet her. Og ikke minst etter Ole Robert Reitans utspill om Norsk produksjon siste året. Det er ikke nødvendigvis produsentene som sitter igjen med fortjenesten.
![]() |
#10 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Brudd i jordbruksforhandlingeneDette er viktig på så utrolig mange plan, og "lykkelige" bønder er egentlig den minst viktige saken. For meg er følgende viktig: |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|