|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sofa med sjeselong - max bredde 190Finnes det? Jeg letet og leter, men finner ingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Sofa med sjeselong - max bredde 190Vi har denne. Det er riktignok med sovesofafunksjon, men den er veldig god å sitte i. Nå står det typisk nok ikke bredden på sidene deres, men jeg tror den kan være smal nok. http://moblerskien.no/?page_id=5&cat...product_id=188
![]() |
#3 |
Nå også i farger
![]() Sv: Sofa med sjeselong - max bredde 190Åh, den var knall! Kunne du sjekket bredde? Kan den vendes, ha sjeselongen på høyre side? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Unik
|
![]() Sv: Sofa med sjeselong - max bredde 190Vår modulsofa frå fagmøbler, trur eg går innanfor. Eg husker ikkje heilt i farten kor lang sjeselong delen er, men den er ikkje over 2 m.
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Sofa med sjeselong - max bredde 190Vår har sjeselongen på andre side. Jeg kan få mannen til å måle.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sofa med sjeselong - max bredde 190Jeg har en som ligner veldig på den Kokosbolle viser, og min er 225 cm. 190 cm er mye mindre enn en tror. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Sofa med sjeselong - max bredde 190Vår var også 225 dessverre.
![]() |
#8 |
Nå også i farger
![]() Sv: Sofa med sjeselong - max bredde 190Ja, 190 er dessverre veldig lite, men det er ikke plass til større. Stolen med sjeselong på Ikea så jeg i stad, skal kikke på den i morgen. Hjørnesofa hadde også gått, bare den ene delen er max.190. Har masse å gå på på "sjeselong-veggen". |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sofa med sjeselong - max bredde 190Men, hvorfor lar du ikke sjeselong-delen være der veggen er kortest? Da har du masse alternativer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Nå også i farger
![]() Sv: Sofa med sjeselong - max bredde 190Hm, tja, kanskje det? Men det blir litt unaturlig når tv må stå i enden av den tiltenkte sjeselong- veggen tror jeg? Rommet er ikke så stort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Nå også i farger
![]() Sv: Sofa med sjeselong - max bredde 190Jeg fant en løsning på IKEA som fungerte, så må ble det endelig tv-stue. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|