|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: May 2012
![]() |
![]() Vinterdress Ticket to Heaven! Hvilket størrelse?Min lille datter begynner i barnehage i august, hun er da 1.5 år, blir 2 i februar 2013. Tenkte å bestille vinterdress fra ticket to heaven på nettsiden deres siden dem har tilbud på ifjors farger. Men hvilket størrelse skal jeg kjøpe? 86 eller 92? Noen som har ervaring?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vinterdress Ticket to Heaven! Hvilket størrelse?80 eller 86, babymodellen.
![]() |
#4 |
maler
|
![]() Sv: Vinterdress Ticket to Heaven! Hvilket størrelse?Plutten brukte 86. Gjennomsnittlig stor. Den holdt til 2,5 år. Nå har han 98 og den holder en sesong til, dvs til drøyt 4 år.
![]() |
#5 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Vinterdress Ticket to Heaven! Hvilket størrelse?Ville også tatt 86. Litjpia ble to i desember, og hennes dress i 86 holdt sånn akkurat ut vintersesongen.
![]() |
#6 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vinterdress Ticket to Heaven! Hvilket størrelse?Vi hadde T2H str 86 til jenta var nesten 3 år og 95 cm. Eldre modell.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vinterdress Ticket to Heaven! Hvilket størrelse?Min 3.5 åring passer fint i sin 92 TTH vårdress. Han er rundt en meter lang nå.
![]() |
|
|