|
Autofil Bilsnakk. |
Se resultatene: Er du redd for å kjøre i tunneler? | |||
Jeg er kvinne og er aldri redd |
![]() ![]() ![]() ![]() |
110 | 68,75% |
Jeg er kvinne og er alltid redd |
3 | 1,88% |
Jeg er kvinne og noen ganger redd |
40 | 25,00% |
Jeg er mann og er aldri redd |
5 | 3,13% |
Jeg er mann og er alltid redd |
1 | 0,63% |
Jeg er mann og noen ganger redd |
0 | 0% |
Dustepoll |
1 | 0,63% |
Deltakere: 160. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Er du redd for å kjøre i tunnel?En tysk undersøkelse viser at nær halvparten av de 1200 spurte enten alltid eller noen ganger er redde når de kjører i tunneler, og at frykten er størst blant kvinner og eldre.
![]() |
#2 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Er du redd for å kjøre i tunnel?Hva skal man være redd for da?
![]() |
![]() |
#3 |
Må man ha en tittel?
![]() Sv: Er du redd for å kjøre i tunnel?Nei si det...
![]() |
#4 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Er du redd for å kjøre i tunnel?Jeg bodde et år i Loppa kommune, og den Øksfjordtunnelen var ikke noe for de med tunnelskrekk. Den er 4350m og har møteplasser for den er så smal. Følte meg noe liten der inne når jeg møtte på trailere.
![]() |
#5 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Er du redd for å kjøre i tunnel?Det hender jeg er redd for å sovne av kjedsomhet, når tunnellene passerer 10 km+, men jeg tror ikke det er det som menes med tunnellskrekk. Sist redigert av Teofelia : 14-05-12 kl 07:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
heimføing
|
![]() Sv: Er du redd for å kjøre i tunnel?Noen tunneler er ekle fordi dekket er hullete, belysningen dårlig eller mangler, eller det henger istapper fra taket. Men jeg er ikke redd for det. Bare irritert for at de er så dårlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Må man ha en tittel?
![]() Sv: Er du redd for å kjøre i tunnel?
Det blir en annen frykt, tenker jeg.
![]() |
#8 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Er du redd for å kjøre i tunnel?Ikke redd, men jeg syntes Hvalertunnelen og Oslofjordtunnelen er lite hyggelige. Like etter 22.7.2011 ble jeg stående i tettpakket kø i Festningstunnelen, da hadde jeg noen "What if"-tanker. De hemmet meg ikke, men jeg så etter mulige utganger til fots.
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Er du redd for å kjøre i tunnel?Jeg er ikke redd for tunneler generelt sett.
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Er du redd for å kjøre i tunnel?Jeg er ikke redd for å kjøre i tunnel, men er en spesiell tunnel jeg ikke liker å kjøre i. Den vil jeg helst ikke kjøre inn i. Men ellers er jeg ikke det.
![]() |
#12 |
Borte
|
![]() Sv: Er du redd for å kjøre i tunnel?Ja, faktisk. Jeg kan ikke fordra tunneller og syns det er like ille som edderkopper. Når vi kjører i disse eviglange Vestlandstunnellene så må jeg lukke øynene og holde for ørene. Jeg vet ikke hvorfor. Det er en irrasjonell redsel.
![]() |
#13 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Er du redd for å kjøre i tunnel?Jeg er ikke redd for tunneler. Jeg skjønner heller ikke hvorfor en del kjører saktere der - hvis man er redd er det vel bedre å holde farten oppe og bli ferdig?
![]() |
#14 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Er du redd for å kjøre i tunnel?Jeg er sjelden redd for noe som helst. Men jeg føler noen få ganger et ubehag av udefinerbart slag når jeg kjører inn i tunneller. Kan det være et fiffig innslag av klaustrofobi, tro? Da blir jeg gjerne som idiotene som Missa snakker om over her, sakker farten veldig.
![]() |
#16 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: Er du redd for å kjøre i tunnel?Nei aldri redd for å kjøre i tunell, men fleste tunellene her er så mørke at om man ikke kan kjøre med langlys på så ser man ikke en skjit :/
![]() |
#17 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Er du redd for å kjøre i tunnel?Jeg vil ikke si jeg er redd for å kjøre i tunnel, nei, men det er ikke favorittsysselen min heller.
![]() |
#18 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Er du redd for å kjøre i tunnel?Nei. Men jeg ble litt halvnervøs da jeg sist (dette var da i 2001) kjørte i Rennfast-tunnellen, den går laangt nedover og har et tak av sjø over seg. Jeg så for meg noen scener fra endel filmer jeg har sett da ja, med sprekker i tunnellveggen og vann som siver inn.
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du redd for å kjøre i tunnel?Vel jeg bor i Bergen og er du redd tunneler her har du et problem!
![]() |
#20 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Er du redd for å kjøre i tunnel?Er ikke redd for tunneler. Bortsett fra en. Når man kjørte igjennom den, fikk vibrasjonen fra bilen det til å rase ut steiner. Denne tunnelen går fra Kvænangsbotn i nord-troms og ender på finnmarksvidda. Den ble bygget i forbindelse med et kraftverk, og har vært stengt i mange år fordi den var utrygg. Eller, den raste mer eller mindre sammen. Man kan gå igjennom den nå, men ikke kjøre bil.
![]() |
![]() |
|
|