|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Ferdigbefaring nytt hus - hva må jeg passe på?Tiden går så fort! Om 1 uke er huset vårt ferdig, og på tirsdag i uken som kommer er det ferdigbefaring.
![]() |
#2 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Ferdigbefaring nytt hus - hva må jeg passe på?Sjekk at alle vinduer er på plass og med riktig størrelse. :btdt:
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Ferdigbefaring nytt hus - hva må jeg passe på?Sjekke inni benkeskap at det ikke renner vann når du setter på kraner, trekke ned toaletter, åpne og lukke alle vinduer, slippe noen klinkekuler der det er ment å være flatt, sjekke at vannet i dusj finner vei til sluk. |
![]() |
![]() |
#4 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ferdigbefaring nytt hus - hva må jeg passe på?Det heter overtakelsesforretning, du finner mye når du googler. F.eks. her: http://forbrukerportalen.no/Artikler...se_av_ny_bolig
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Ferdigbefaring nytt hus - hva må jeg passe på?Jeg bærer visst litt preg av å ha fikset med rør i dt siste. |
![]() |
![]() |
#7 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ferdigbefaring nytt hus - hva må jeg passe på?Sjekk at det er kledning på hele huset. (vet om noen som manglet kledning på et fra bakken usynlig sted, høyt oppe.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ferdigbefaring nytt hus - hva må jeg passe på?Sjekk fall på sluk på bad (skru på vann), sjekk at alt elektrisk og vannkraner virker, ventilasjon.
![]() |
|
|