Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Bløtkake uten melk

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-12, 14:15   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bløtkake uten melk

For de som måtte være interessert (det er jo som jeg har skjønt, endel melkeallergikere her inne), jeg laget en fantastisk god melkefri bløtkake i går. Serverte den til noen folk, og alle skrøt veldig. Jeg har smakt endel krem-erstatninger som ikke har vært det helt store (noen har vært helt grusomme), men den nye fra Alpro er helt himmelsk. Ville nå bare tipse.

Gammel 18-05-12, 19:36   #2
kalufs
kall om benen

kalufs sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Sv: Bløtkake uten melk

Takk for tips. Var den Alpro kremen god altså? Jeg liker ikke andre veganske kremer, blir kvalm av de.

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-12, 20:49   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bløtkake uten melk

Ja, kjempegod. SMAKER AKKURAT SOM EKTE KREMFLØTE (t-t--tog du an, Hya?)
Neida, men det er absolutt det desidert nærmeste jeg har kommet ekte kremfløte noensinne. Havrefløten fra Oatly er god, men faktisk ekkel i forhold til denne. Men såklart, det er jo smak og behag. Men de jeg serverte denne til (to veganere inkludert meg selv, 4 "vanlige") skrøt veldig. Datteren min sa hun ikke kjente noe særlig forskjell på denne og den med ekte krem.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:02.