|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() "Vikingkjole" hvor finne brosjer m.m.?Jenta mi har hatt en "middelalderprinsesse" kjole jeg kjøpte på utsalget ved Nidarosdomen. Nå har de ikke så pene kjoler lenger, mest glorete synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: "Vikingkjole" hvor finne brosjer m.m.?Mener vi solgte noen fra TinnPer da jeg jobbet i gavebutikk, men husker ikke hvordan de var prismessig.
![]() |
#3 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: "Vikingkjole" hvor finne brosjer m.m.?Jeg vet at historisk museum og vikingskipshuset i Oslo har pleid å ha et godt utvalg av brosjer, nåler og annet, i bronse eller messing, som er ganske rimelige i pris. Men det er kanskje litt langt unna? Jeg kan evt kjøpe for deg og sende, men det blir nok ikke de nærmeste månedene.
![]() |
#4 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Vikingkjole" hvor finne brosjer m.m.?I souvenirbutikkar ved arkeologiske museum sel dei gjerne slikt - du finn slike museum i Bergen, Stavanger, Oslo, Trondheim og Tromsø om eg ikkje tar heilt feil? . Det er ikkje nødvendigvis billig da, men overkommelig.
![]() |
#5 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: "Vikingkjole" hvor finne brosjer m.m.?Forresten, det ser ut til at man kan bestille varer derfra, det går i alle fall an å spørre.
![]() |
#6 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: "Vikingkjole" hvor finne brosjer m.m.?Jeg prøvde å søke på ebay i UK, men der fikk jeg nesten bare treff på ekte vikingbrosjer. Det blir kanskje litt i overkant?
![]() |
#7 |
Med tommestokk i veska
![]() Sv: "Vikingkjole" hvor finne brosjer m.m.?Eeeeeh... Og det er rimelig ulovlig også... Er du sikker?
![]() |
#8 |
Med tommestokk i veska
![]() Sv: "Vikingkjole" hvor finne brosjer m.m.?Dog er det mulig det er lovlig i storbritania, men tviler
![]() |
#9 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: "Vikingkjole" hvor finne brosjer m.m.?Kanskje det er lov i UK? Jeg ble temmelig
![]() |
#10 |
Feil planet
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: På midten
![]() ![]() |
![]() Sv: "Vikingkjole" hvor finne brosjer m.m.?Armstreet lager middelalderkopier og middelalder-inspirerte klær, rustninger(!) og pynt - inkl. vikingeaktige brosjer - se nederst på denne sida:
![]() |
|
|