|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Dan Børge erstatter Skavlan - håper det er aprilspøk ... (Dagbladet)Jeg håper virkelig dette er en aprilspøk, men jg frykter det motsatte: |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Dan Børge erstatter Skavlan- håper det er aprilspøk...Dessuten skal det bli deilig å jobbe fredager igjen, så får jeg mer av helgen fri, sier Akerø. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Sliter med tastaturet
![]() Sv: Dan Børge erstatter Skavlan- håper det er aprilspøk...Takk og pris. Jeg må innrømme at jeg kun leste overskriften. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Dan Børge erstatter Skavlan- håper det er aprilspøk...
![]() |
#7 |
fri
|
![]() Sv: Dan Børge erstatter Skavlan- håper det er aprilspøk... (Dagbladet)Jo, det blir spilt inn på ettermiddagen på fredagen, og det er veldig sjelden at aprilspøker blir gjentatt i flere medier. Dagbladet har jo tatt saken fra Dagsavisen. Ser ikke ut som om Dan Børge skal sette seg i stolen til Skavland og kjøre samme opplegget heller, men talk show skal det tydeligvis være, men sikkert i hans stil. Synes ikke det høres så usannsynlig at dette ikke er en spøk jeg da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Sliter med tastaturet
![]() Sv: Dan Børge erstatter Skavlan- håper det er aprilspøk... (Dagbladet)I så fall lurer jeg på når NRK skal se lenger en Dan Børge, Tande P og Tore Strømøy. Det finnes da flere flinke folk? Hva med Anne Lindmo? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Fångad av en stormvind
Hvor: Frittgående
![]() Sv: Dan Børge erstatter Skavlan - håper det er aprilspøk ... (Dagbladet)Jeg håper det er en spøk, men frykter det ikke er det. Jeg hadde håpet Petter Schjerven skulle ta over. Han er bare herlig.
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Dan Børge erstatter Skavlan - håper det er aprilspøk ... (Dagbladet)Jeg nekter å tro at dette er alvor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Peppy!
|
![]() Sv: Dan Børge erstatter Skavlan - håper det er aprilspøk ... (Dagbladet)Såklart dette var en spøk! Les linken igjen, de har oppdatert artikkelen nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Live and let live
|
![]() Sv: Dan Børge erstatter Skavlan - håper det er aprilspøk ... (Dagbladet)
![]() |
#16 |
fri
|
![]() Sv: Dan Børge erstatter Skavlan - håper det er aprilspøk ... (Dagbladet)
Ja, det morsomste med å lage aprilspøker er jo når andre medier også går på. Det er en hårfin balanse med å finne noe som engasjerer og som ikke er altfor opplagt spøk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Det kan hende. Jeg vet at Nytt på nytt spilles inn torsdager. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Ekvilist
|
![]() |
|
|