Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Være hjemme eller borte ved visning i leieleilighet?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-12, 23:21   #1
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Være hjemme eller borte ved visning i leieleilighet?

Til helga skal det være felles visning i leiligheten jeg skal flytte ut av. Jeg skal være hjemme selv, sant? Eller burde jeg ikke være her? :aner ikke:

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-12, 23:27   #2
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Være hjemme eller borte ved visning i leieleilighet?

De få gangene vi har hatt visning her før leieboer har flyttet ut, så har vedkommende selv valgt å være borte. Veldig greit synes vi som utleiere. Og vi tar selvfølgelig ansvar for at ingenting forsvinner fra leiligheten, samt at jeg har tatt en gulvvask etter endt visning.

Stort sett så har vi hatt visning etter at leiligheten er tømt, siden de fleste har flyttet ut før endt oppsigelsetid.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-12, 23:31   #3
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Med en nysgjerrig treåring (som fortsatt ikke vet at vi skal flytte) så ser jeg det vil være mest praktisk å ikke være hjemme selv altså. Jeg har vel heller ikke noe overdrevent lyst til å sitte her i 2 timer med veslemor mens det går fremmede ut og inn). Kan ta en prat med huseieren om de tar ansvar for at ingenting forsvinner. Kan jo gjemme unna små ting som har større verdi.

Gammel 21-05-12, 23:37   #4
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Som utleier så hadde jeg satt pris på om dere tok dere en tur ja. Ta med deg lommebok og slike viktige ting, så tar vel utleier ansvar for resten.

Vi forlater aldri utleiedelen mens det er folk her på visning, og er det en periode hvor det ikke er folk, så låser vi før vi evt går opp til oss selv en tur.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-12, 21:04   #5
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Standard

På utleieren virket det som han ønsket jeg skulle være tilstede, men da tar jeg en prat med han før helga jeg slik at vi blir borte mens de er her. Drar vel heller og nyter det fantastiske været som er meldt fremfor å sitte her.

Gammel 23-05-12, 23:50   #6
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Standard

Spør i samme tråden jeg og håper noen leser.

Hvordan er det med skap som følger med leiligheten som på soverommet og ute i gangen, er folk så freidige at de titter inni for å se hvordan skapene ser ut ift hyller og slik, eller kan jeg kan jeg ta det med ro og ikke tenke på å måtte lage tellekanter på klærne mine? Jo, huset er ryddig det, stort sett. Inni garderobeskapene derimot har jeg ikke kontroll.

Gammel 24-05-12, 06:16   #7
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Regn med at dørene åpnes. Det behøver da ikke være tellekanter, bare ikke helt kaos.

Gammel 24-05-12, 07:24   #8
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg har vært hjemme de gangene det har vært aktuelt. Ene gangen var vi som bodde i leiligheten stedfortredere for husvertene, og andre gangen var det etter leggetid for sønnen min.

Gammel 24-05-12, 08:31   #9
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Spør i samme tråden jeg og håper noen leser.

Hvordan er det med skap som følger med leiligheten som på soverommet og ute i gangen, er folk så freidige at de titter inni for å se hvordan skapene ser ut ift hyller og slik, eller kan jeg kan jeg ta det med ro og ikke tenke på å måtte lage tellekanter på klærne mine? Jo, huset er ryddig det, stort sett. Inni garderobeskapene derimot har jeg ikke kontroll.

Spiller ingen trille om det er litt rot i skapene dine, for de vet ikke at det er du som bor der vel Og ikke at jeg hadde brydd meg om det hvis det var jeg som skulle se heller.

Svar med sitat
Gammel 24-05-12, 21:49   #10
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Standard

Kankje legge unna undertøyet mitt i det minste da.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:13.