|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Være hjemme eller borte ved visning i leieleilighet?Til helga skal det være felles visning i leiligheten jeg skal flytte ut av. Jeg skal være hjemme selv, sant? Eller burde jeg ikke være her? :aner ikke: |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Være hjemme eller borte ved visning i leieleilighet?De få gangene vi har hatt visning her før leieboer har flyttet ut, så har vedkommende selv valgt å være borte. Veldig greit synes vi som utleiere. Og vi tar selvfølgelig ansvar for at ingenting forsvinner fra leiligheten, samt at jeg har tatt en gulvvask etter endt visning.
![]() |
#3 |
En anelse distre
![]() Sv: Være hjemme eller borte ved visning i leieleilighet?Med en nysgjerrig treåring (som fortsatt ikke vet at vi skal flytte) så ser jeg det vil være mest praktisk å ikke være hjemme selv altså. Jeg har vel heller ikke noe overdrevent lyst til å sitte her i 2 timer med veslemor mens det går fremmede ut og inn). Kan ta en prat med huseieren om de tar ansvar for at ingenting forsvinner. Kan jo gjemme unna små ting som har større verdi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Være hjemme eller borte ved visning i leieleilighet?Som utleier så hadde jeg satt pris på om dere tok dere en tur ja. Ta med deg lommebok og slike viktige ting, så tar vel utleier ansvar for resten.
![]() |
#5 |
En anelse distre
![]() Sv: Være hjemme eller borte ved visning i leieleilighet?På utleieren virket det som han ønsket jeg skulle være tilstede, men da tar jeg en prat med han før helga jeg slik at vi blir borte mens de er her. Drar vel heller og nyter det fantastiske været som er meldt fremfor å sitte her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
En anelse distre
![]() Sv: Være hjemme eller borte ved visning i leieleilighet?Spør i samme tråden jeg og håper noen leser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Være hjemme eller borte ved visning i leieleilighet?Jeg har vært hjemme de gangene det har vært aktuelt. Ene gangen var vi som bodde i leiligheten stedfortredere for husvertene, og andre gangen var det etter leggetid for sønnen min.
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Være hjemme eller borte ved visning i leieleilighet?
Spiller ingen trille om det er litt rot i skapene dine, for de vet ikke at det er du som bor der vel |
![]() |
![]() |
#10 |
En anelse distre
![]() Sv: Være hjemme eller borte ved visning i leieleilighet?Kankje legge unna undertøyet mitt i det minste da. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|