|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvilket basseng har dere?Da jeg blåste opp bassenget i hagen i dag, så jeg at det dessverre er hull i det (dagens trim for ingen nytte, eller, fikk jeg brukt meg litt), så nytt må kjøpes inn.
![]() |
#3 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hvilket basseng har dere?Vi har hatt det Intex bassenget i 5 år, det har fungert utrolig greit hos oss. Skifter filter og renser dette med jevne mellomrom. Må ha i litt kjemikalier ila. sommeren og justere PH-verdien med jevne mellomrom. Har stige til det ja. Enkelt å montere og demontere. Vårt har stått på en platting. Mye mindre jobb enn med ett oppblåsbart. Kun hatt 2 små lekkasjer på dette, men enkelt å reparere. Du får kjøpt det du trenger av tilbehør på Toys'R'Us. Blir det mye renning av barn kan det være greit å ha en liten balje med vann på utsiden så de skyller beina i den før de går i bassenget.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvilket basseng har dere?Hvor har dere fått tak i sikkerhetsnett, Fløyel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket basseng har dere?Takk, dere. Nå sier mannen min at han ikke tør å ha et såpass tungt basseng (5 tonn med vann) på plattingen i tilfelle den ryker.
![]() |
#6 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hvilket basseng har dere?
Det tror jeg mannen kjøpte på Toys det også. Det har vi måtte bytte en gang fordi det første ble hakket i stykker av fuglene.
![]() |
|
|