![]() |
#1 |
~~~~~~~
|
![]() Spammail fra DHL?Jeg kan ikke erindre at jeg venter på noen pakke fra USA, men samtidig så vet jeg jo aldri om jeg har kjøpt noe som jeg kan ha glemt. Jeg fikk en underlig mail idag fra DHL Inc. Jeg prøver å søke opp trackingnr på DHL sine sider, men får ikke det opp. Slik ser mailen ut og det ligger en .zip fil vedlagt som jeg ikke har turt å åpne, ei heller forsøkt å ringe telefonnr. Har googlet det, får opp at det er ett DHL nr, men samtidig litt merkelig side. Hva tror dere? Er ikke dette litt rart? Eller er jeg paranoid kanskje. If you would like to speak to a DHL Express Support Agent, please call the DHL Service Desk at 1-800-527-7298.
![]() |
#2 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Spam mail fra DHL?Det der ser egentlig ikke ut som en spam-mail.
![]() |
#3 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Spam mail fra DHL?
Navnet mitt er skrevet som: fornavn.etternavn og det var da jeg ble skeptisk.
![]() |
#4 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spam mail fra DHL?Man legger da ikke ved dokumenter i zip-filer sånn til vanlig. Denne kan du glatt overse. Om du går til DHL sin side og skriver inn den tracking-id'en så ser du dessuten at den ikke finnes i DHL sine systemer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Spammail fra DHL?Jupp! Dette var spam. Lurt å google ja..
![]() |
#8 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spammail fra DHL?Det er spam ja. Vi har fått advarsler på jobben direkte fra DHL om at det florerer. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|