|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
Se resultatene: Hvilken farge til hvilken del? | |||
Beige på jakke, hvit på bukse |
![]() ![]() ![]() ![]() |
11 | 22,00% |
Hvit på jakke, beige på bukse |
![]() ![]() ![]() ![]() |
39 | 78,00% |
Deltakere: 50. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Fargekombinasjon omslagsjakke og bukseJeg har beige og hvitt garn som er tiltenkt omslagsjakke og bukse. Hvilken farge bør jeg ta til hvilken del? Hva vil se finest ut? Poll kommer.
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Fargekombinasjon omslagsjakke og bukseOgså kanskje jeg kan strikke beige lue til?
![]() |
#5 |
maler
|
![]() Sv: Fargekombinasjon omslagsjakke og bukseBeige bukse og hvit jakke, og så kan du evt lage en beige stripe på jakken hvis du føler for litt variasjon. Jeg hadde laget hvit lue også tror jeg. Eller beige. Begge deler blir bra.
![]() |
#7 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fargekombinasjon omslagsjakke og bukse
stemmer for dette forslaget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fargekombinasjon omslagsjakke og bukseDet katta sa.
![]() |
#10 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Fargekombinasjon omslagsjakke og bukseDet er ikke i nyfødtstørrelse, men 6 mnd. : presiserer:
![]() |
#12 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Fargekombinasjon omslagsjakke og bukse
![]() |
#15 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Fargekombinasjon omslagsjakke og bukseHmm.. mamma ville gjerne strikke striper, og jeg har nå funnet ut at jeg i så fall har nok garn til at hele settet blir i beige. Jakke i beige og lyseblå kant og bukse i beige og lyseblåstripete. Det blir i str. 6-9 mnd. nmå jo bli fint.
The deadline for complaints was yesterday vinterbolle jan 2007 sommerbolle juni 2010 minibolle mai 2012 Sist redigert av kokosbolle : 26-05-12 kl 11:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Fargekombinasjon omslagsjakke og bukseOg da har jeg faktisk nok garn til å strikke en jakke i 0-3 mnd i hvitt, det er jo finest med lyse farger på de når de er nyfødt.
![]() |
|
|