|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Rørlegger å anbefale i Drammensområdet?Nå vet jeg ikke hvor i Drammensområdet du bor, men om du er i nærheten av Lier, har vi kjemepgod erfaring med Tranby Varme- og Servicesentral. (TVSS)
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Rørlegger å anbefale i Drammensområdet?Åssiden Rør AS er vi fornøyd med. Det er en enmannsbedrift mener jeg, men han var veldig flink og med greie priser.
![]() |
#5 |
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rørlegger å anbefale i Drammensområdet?Og vi er fornøyde med rørlegger Robert Thorgersen.
![]() |
#7 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Rørlegger å anbefale i Drammensområdet?Da har en rørlegger vært her fra de du anbefalte Inagh. Kan det være at du la ut noen bilder av de fra oppussingen av badet deres? Synes jeg hadde sett han før. Hyggelig og kunnskapsrik virket det som. Takk for anbefaling.
![]() |
#8 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Rørlegger å anbefale i Drammensområdet?Jeg har lagt ut bilder en gang i tiden av oppussingen av badene, men det var ingen håndtverkere med på disse bildene.
![]() |
|
|