Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Ny film til 3. klassinger

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-12, 12:09   #1
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Ny film til 3. klassinger

Vi skal invitere hele klassen til jentungen i bursdag her om et par ukers tid, og må sannsynligvis ha innefeiring av div grunner. Aner ikke hva vi skal fylle bursdagen med enda, datteren har sagt hun ønsker seg "kinobursdag" men hjemme, og siden hun selv hadde valgt en Barbiefilm (går det der aldri over? ) trenger jeg innspill til forholdsvis nye filmer jeg får tak i på bluray/dvd som egner seg for gutter og jenter i den alderen.
Har ikke fulgt med på filmfronten siste året jeg, så jeg har ingen anelse om hva som er kult og velegnet for aldersgruppen.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-12, 12:10   #2
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny film til 3.klassinger

Jørgen + Anne= sant? Den er veldig gøy for den alderen føler jeg. Vi var og så den på kino med snuppa og en venninne.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-12, 12:15   #3
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

SOS Svartskjær?

Gammel 02-06-12, 12:46   #4
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sjekk ut filmene fra Studio Ghibli. De er fantastiske!

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-12, 13:02   #5
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Alle unger har vel sett "alt" nå for tiden. Hva med Flåklypa eller Ronja Røverdatter?

Gammel 02-06-12, 13:40   #6
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Jeg satte på Olsenbanden Junior for 2. klassingene mine nå nettopp. Den fenget faktisk alle sammen! Jeg er sikker på at 3. kl også vil like den.

Vi så den hvor Egon finner bestefaren sin og de leter etter en skatt i Marka.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-12, 14:10   #7
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av scilla, her.

Sjekk ut filmene fra Studio Ghibli. De er fantastiske!

Spennende, ser litt på det til en senere anledning, de filmene jeg lest litt om nå tror jeg blir litt for kompliserte for vår litt umodne jente.
Hun trenger en film med norsk tale, klarer ikke å henge med på teksting enda.

Erica- takk for tips, den sal jeg kjøpe uansett, virker som en spennende film som passer henne godt.

Ronja røverdatter nekter hun å se, de snakker jo svensk og det er visst helt umulig. Og så takler ikke jeg norsk tale på den.

Gammel 02-06-12, 16:17   #8
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Svein og rotta?

Gammel 02-06-12, 19:54   #9
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Grusomme meg.

Hvis ikke den er gått ut på dato eller noe. Den er dødsmorsom.

Gammel 02-06-12, 20:00   #10
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alvin og gjengen 3 påstås det her i stua.

Gammel 02-06-12, 20:14   #11
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg fikk en del bra tips i denne tråden:

http://www.foreldreportalen.no/forum...Film+%E5ringer

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-12, 20:21   #12
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Grusomme meg.

Hvis ikke den er gått ut på dato eller noe. Den er dødsmorsom.

Ja! Den har jeg jo glemt!
Vi har sett den en gang, hun leide den på biblioteket, men vi hadde tenkt til å prøve å få tak i den for lyden var ødelagt på slutten av den vi så. Og den er jo kjempemorsom for alle. Takk for påmimnnelsen!

Katta- Alvin & Gjengen får jeg helt fullstendig kløe av, og det siste jeg orker er 18 gneldrende ekorn i stua.

Lisa- takk, skal sjekke ut tråden.

Gammel 02-06-12, 20:29   #13
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Alvin og gjengen 3 påstås det her i stua.

Den kjøpte Mini idag. Så den blir anbefalt herfra også. Edit: Ja, da så jeg den gikk ut med høye kneløft.

Grusomme meg og Lorax - er også veldig søte filmer.

Personlig har jeg sansen for Nanny McPhee filmene.

Gammel 02-06-12, 20:33   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ungene liker nok Alvin og gjengen 3. Dere foreldrene blir sprø av at de synger Lady Gaga et halvt år etterpå.

Ellers vil jeg foreslå "Keepern til Liverpool". Nok fotball for noen og nok kjæreste-greier for andre. Jeg likte den veldig godt, men den er ikke ny.

Gammel 02-06-12, 20:50   #15
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny film til 3. klassinger

Blir det for ille får du sende bort noen til naboen da, vet du.

Gammel 02-06-12, 22:51   #16
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Blir det for ille får du sende bort noen til naboen da, vet du.

Evt har dere nå en forklaring på elleville hyl om et par ukers tid.

Gammel 02-06-12, 22:57   #17
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hva med Tintin?

Gammel 02-06-12, 23:00   #18
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Om ikke DU takler norsk tale på Ronja Røverdatter, synes jeg ikke det skal være god nok grunn til å ikke vise den med norsk tale, altså.

Jeg så Olsenbanden jr med 4.trinn for litt siden, det var morsomt for meg og.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:20.