|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Museumsbesøk med barn i dag - anbefalinger?Vi tenkte oss på munchmuseet i dag, men det er stengt.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Museumsbesøk med barn i dag - anbefalinger?Gregory Crewdson på Stenersenmuseet. Fotografier som man kan lage mange historier rundt. Eller Nasjonalgalleriet(synes det er fint å gå der med barna)? Eller de andre museene på Tøyen? Astrup Fearnley(vet ikke hva som er der nå)? Vigelandmuseet?
![]() |
#3 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Museumsbesøk med barn i dag - anbefalinger?Nasjonalgalleriet og Astrup Fearnley er dessverre stengt. Takk for tipset om Stenersen! Men når dunsa Vigeland så kommjeg på at jeg jo har tenkt å gå og se "17. Mai for alle" på bymuseet, så da blir det det vi gjør i dag, tror jeg.
![]() |
#4 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Museumsbesøk med barn i dag - anbefalinger?At Munchmuseet er stengt, fant jeg også dessverre ut i dag, helt av meg selv.
![]() |
|
|