Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva har jeg med meg på eksamen?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-06-12, 22:00   #1
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Spørsmål

Hva har jeg med meg på eksamen?

Skulle tro jeg var helt grønn, og det er jeg vel også, 13 år siden sist jeg satt på en skoleeksamen.

Hva er lurt å ha med seg på en 6 timers skoleeksamen ?

Gammel 04-06-12, 22:02   #2
Mariss
Superduperaktiv

Mariss sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

Sv: Hva har jeg med meg på eksamen ?

Matpakke, godis, kaffe, vann. Penn/blyant/annet rekvisita man trenger til det rette faget. Ordbøker, notater og det som er lov?

Gammel 04-06-12, 22:03   #3
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Penn, en penn til, og kanskje en ekstra penn.

Avhengig av hva slags eksamen det er, pleier jeg også å ha med blyant og viskelær. Kalkulator, om det er fare for å måtte regne. Linjal, kanskje.

Tyggis, drops eller noe annet du bare kan ha i munn, er et must for meg. God nistemat, brødskiver med pålegg, en yoghurt og noe frukt. Og en liten sjokoladebit. Vann til å drikke underveis, kanskje noe juice eller sjokolademelk til nistematen.

Gammel 04-06-12, 22:03   #4
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Nok klær til ikke å fryse. (Mulig dette er mer aktuelt i Trøndelag og vinterstid enn der du bor, men jeg har hutret meg gjennom mang en eksamen)

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 22:06   #5
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Godt brød med noe pålegg du liker ekstra godt, gjerne en sjokolade, vann, kaffe.

Gammel 04-06-12, 22:07   #6
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Java tipset meg om Japp en gang i tiden, visstnok den beste sjokoladen å spise i slike pressede situasjoner.

Ellers: drikke, snytepapir, leppomade, mat, halstabletter, et godt utvalg penner, blyanter og viskelær. Og legitimasjon.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 22:08   #7
LittLemen

LittLemen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ikke knekkebrød

Gammel 04-06-12, 22:09   #8
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, nok klær er viktig. Og ha på en bukse som ikke strammer i livet.

Gammel 04-06-12, 22:10   #9
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Iskaffe er min eksamens musthave. Ellers drikke, tyggis, mat, frukt og sjokkis.
Flere blyanter, viskelær og hva som en er tillatt av hjelpemidler.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 22:11   #10
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sov i ro, så slipper du å høre på hviskingen til pensjonistene. De tror at ingen hører dem, men det gjør man jo.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 22:12   #11
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sist hadde jeg forresten sitteunderlag, ettersom eksamen var lagt til et lite egnet lokale med crappy stoler. Min ømfintlige bakdel liker ikke å sitte 6 timer på en trestol.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 22:13   #12
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sjokolade, godis som ikke bråker når du tygger på den. Halspastiller liker jeg, da har jeg noe å drive med lenge, jeg knasker på Läkerol mens jeg virkelig konser på vanskelige ting og er litt frustrert. Tyggis har en tendens til å kvikke meg opp, så det anbefaler jeg også.

Fake it 'til you make it
Gammel 04-06-12, 22:13   #13
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

God mat, nok drikke, noe godt(eri) som ikke bråker, skrivesaker, behagelig antrekk og ekstra jakke om man skulle fryse. Og så kanskje en lykkebringer eller tre?

(Kilde: youtube.com)

Nei, altså, jeg har lest et sted at det skal være en fordel å ha samme forhold under eksamen som man hadde under innlæring av stoffet. Hvis du pleide å drikke for eksempel en bestemt te mens du leste, så vil lukta og smaken av den teen hjelpe deg til å finne fram til informasjonen du lagret mens du drakk den, og så videre. (Jeg hadde duftlys med furunålslukt () det første semesteret som student. Det var sikkert like bra at jeg ikke tok dem med i eksamenslokalet. )

Lykke til!

Gammel 04-06-12, 22:15   #14
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Standard

Ullsokker er deilig, det blir kjølig på tærne hvis du er som meg og tar av skoene.

Guri, skulle tro jeg hadde tatt en del eksamener...

Fake it 'til you make it
Gammel 04-06-12, 22:34   #15
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

En god kaffe er et must når man får oppgaven og skal få oversikten helt på starten.

Gammel 04-06-12, 22:35   #16
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Sov i ro, så slipper du å høre på hviskingen til pensjonistene. De tror at ingen hører dem, men det gjør man jo.

Der sa du noe ! Det er jo til å bli gal av, det samme med folk som slafser eller bråker på gangen.

Gammel 04-06-12, 22:38   #17
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Standard

Sekken er pakket og klar. Ullsjal, vannflaske,nøtter og tørket frukt. En pose läkerol. Velfylt pennal. Ørepropper hentes straks på badet. Lommebok med studentkort. En liter kaffe og et par grove polarbrød fikser jeg i morgen tidlig.
Strikketøy så jeg kan kose meg i solveggen om jeg er ferdig før venninna mi.
Tror det hjelper på da ?
Tar på meg tunika og tights jeg, så er det ikke noe som er klamt eller strammer noe sted.

Skal bli sinnsykt godt å få dette her overstått !

Gammel 04-06-12, 22:50   #18
Lyppa

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Masse lykke til!

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 23:24   #19
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har jeg med meg på eksamen?

Høres ut som om du har fått kontrollen, da gjenstår det bare å ønske lykke til.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 23:30   #20
LittLemen

LittLemen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Sekken er pakket og klar. Ullsjal, vannflaske,nøtter og tørket frukt. En pose läkerol. Velfylt pennal. Ørepropper hentes straks på badet. Lommebok med studentkort. En liter kaffe og et par grove polarbrød fikser jeg i morgen tidlig.
Strikketøy så jeg kan kose meg i solveggen om jeg er ferdig før venninna mi.
Tror det hjelper på da ?
Tar på meg tunika og tights jeg, så er det ikke noe som er klamt eller strammer noe sted.

Skal bli sinnsykt godt å få dette her overstått !

Det høres veldig bra ut

Lykke til!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:03.