|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Gal kattedame
|
![]() Hva har jeg med meg på eksamen?Skulle tro jeg var helt grønn, og det er jeg vel også, 13 år siden sist jeg satt på en skoleeksamen.
![]() |
#2 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har jeg med meg på eksamen ?Matpakke, godis, kaffe, vann. Penn/blyant/annet rekvisita man trenger til det rette faget. Ordbøker, notater og det som er lov?
![]() |
#3 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har jeg med meg på eksamen ?Penn, en penn til, og kanskje en ekstra penn.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva har jeg med meg på eksamen ?Godt brød med noe pålegg du liker ekstra godt, gjerne en sjokolade, vann, kaffe.
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva har jeg med meg på eksamen ?Java tipset meg om Japp en gang i tiden, visstnok den beste sjokoladen å spise i slike pressede situasjoner.
![]() |
#7 |
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har jeg med meg på eksamen ?Ikke knekkebrød
![]() |
#8 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hva har jeg med meg på eksamen ?Ja, nok klær er viktig.
![]() |
#9 |
awesom
|
![]() Sv: Hva har jeg med meg på eksamen ?Iskaffe er min eksamens musthave. Ellers drikke, tyggis, mat, frukt og sjokkis.
![]() |
#11 |
awesom
|
![]() Sv: Hva har jeg med meg på eksamen ?Sist hadde jeg forresten sitteunderlag, ettersom eksamen var lagt til et lite egnet lokale med crappy stoler. Min ømfintlige bakdel liker ikke å sitte 6 timer på en trestol.
![]() |
#12 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Hva har jeg med meg på eksamen ?Sjokolade, godis som ikke bråker når du tygger på den. Halspastiller liker jeg, da har jeg noe å drive med lenge, jeg knasker på Läkerol mens jeg virkelig konser på vanskelige ting og er litt frustrert. Tyggis har en tendens til å kvikke meg opp, så det anbefaler jeg også.
![]() |
#13 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hva har jeg med meg på eksamen ?God mat, nok drikke, noe godt(eri) som ikke bråker, skrivesaker, behagelig antrekk og ekstra jakke om man skulle fryse. Og så kanskje en lykkebringer eller tre? (Kilde: youtube.com) Nei, altså, jeg har lest et sted at det skal være en fordel å ha samme forhold under eksamen som man hadde under innlæring av stoffet. Hvis du pleide å drikke for eksempel en bestemt te mens du leste, så vil lukta og smaken av den teen hjelpe deg til å finne fram til informasjonen du lagret mens du drakk den, og så videre. (Jeg hadde duftlys med furunålslukt ( ![]() ![]() Lykke til!
![]() |
![]() |
#14 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Hva har jeg med meg på eksamen ?Ullsokker er deilig, det blir kjølig på tærne hvis du er som meg og tar av skoene.
![]() |
#15 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva har jeg med meg på eksamen ?En god kaffe er et must når man får oppgaven og skal få oversikten helt på starten.
![]() |
#16 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hva har jeg med meg på eksamen ?
Der sa du noe ! Det er jo til å bli gal av, det samme med folk som slafser eller bråker på gangen.
![]() |
#17 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hva har jeg med meg på eksamen ?Sekken er pakket og klar. Ullsjal, vannflaske,nøtter og tørket frukt. En pose läkerol. Velfylt pennal. Ørepropper hentes straks på badet. Lommebok med studentkort. En liter kaffe og et par grove polarbrød fikser jeg i morgen tidlig.
![]() |
#18 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har jeg med meg på eksamen ?Masse lykke til |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hva har jeg med meg på eksamen?Høres ut som om du har fått kontrollen, da gjenstår det bare å ønske lykke til.
![]() |
#20 |
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har jeg med meg på eksamen ?
Det høres veldig bra ut
![]() |
|
|