|
Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Pris hos fotograf?Jeg ønsker å gå til fotograf. Jeg vil ha et bilde av babyen og meg. Gjerne flere hvis det går an. Disse ønsker jeg å ha digitalt. |
![]() |
![]() |
#2 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Pris hos fotograf?Jeg har en fotografbekjent som skal få ta familiebilder av oss i sommer. Hun holder på å etablere studio i Oslo, men tar på seg utendørs- og hjemmefotografering. Sender deg mer info og lenker etterpå, så kan jeg eventuelt sjekke opp om hun har mye å gjøre og om hun tar oppdrag på dine trakter. Hun leverer alle bilder på disk til fri benyttelse.
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Pris hos fotograf?Oslo går fint det altså. |
![]() |
![]() |
#4 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Pris hos fotograf?Vi betalte 1500 da vi var til fotografen sist. Da fikk vi fotografering i én time, et laminert bilde på 20x25 (tror jeg) inkludert i prisen, samt CD med lavoppløselige, vannmerkede bilder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Pris hos fotograf?Anna Seifert tar nydelige bilder, hun har et utrolig behaglig vesen.
![]() |
#6 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pris hos fotograf?Jeg har vært fornøyd med Biberg i Ski. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|