![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fra VHS til dvdForskjellige måter å gjøre dette på. Sist jeg gjorde noe slikt koblet jeg videospilleren til videoinngang på videokameraet. Er en del videokameraer som har inngang. Kanskje vanligere på kameraer som er 3-4 år eller eldre enn helt nye.
![]() |
#3 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fra VHS til dvdDu kan gjøre det selv, det er enkeltpenkelt. Hvertfall hvis du har mulighet til å låne deg en VHS spiller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Fra VHS til dvdJeg hadde blitt superglad dersom det var noen som hadde slikt utstyr og som ville gjøre jobben for meg.
![]() |
#8 |
Har diplom
![]() Sv: Fra VHS til dvdJeg har lånt bort dingsen til broren min, men jeg kan høre med han om han har oversikt over hvor den er. Isåfall kan jeg godt gjøre det for deg (med forbehold om at jeg finner noen som fortsatt eier en videospiller) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Har diplom
![]() Sv: Fra VHS til dvdJeg har sendt han melding, gir beskjed i kveld hvis han vet hvor den er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Har diplom
![]() Sv: Fra VHS til dvdJeg har prikket deg adressen min, bror har lokalisert dingsen og kommer innom med den i morgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Har diplom
![]() Sv: Fra VHS til dvdSånn kan det gå. Men nå har jeg dingsen hvertfall, sånn hvis den skulle dukke opp en gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|