|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2012
![]() |
![]() Barnehageplass, NAV og Utdanning etc.Hei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
This is normal!
|
![]() Sv: Barnehageplass, NAV og Utdanning etc.Hvor gammelt er barnet? Jeg synes 25-30 % tid i barnehage er lite hvis de skal klare å slå seg til ro og trives der. Minimum 60 % ville jeg valgt hvis jeg skulle tenke på barna. Da kan mor bruke resten av tiden på språktrening.
![]() |
![]() |
#3 |
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2012
![]() |
![]() Sv: Barnehageplass, NAV og Utdanning etc.Ene er 8 år og går på skole og andre er 15 mnd, og snakker ikke særlig mye ennå. Noen ord innimellom. Hun på 8 kunne man ikke kommunisere med da hun kom for 7 mnd siden, men det kan man i dag. Lese er det verre med, men kommer vel med tiden det også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
This is normal!
|
![]() Sv: Barnehageplass, NAV og Utdanning etc.Da tror jeg at jeg ville satset på minst 60 % tid i barnehagen, både for at barnet skal føle seg trygt og for språktreningens skyld.
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehageplass, NAV og Utdanning etc.Veldig viktig det Noen sier
![]() |
#6 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Barnehageplass, NAV og Utdanning etc.Men 5500 i stønad? Hvilken stønad er det da? Det er vel kontantstøtten dere mister og den er vel på 3300 i mnd?
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Barnehageplass, NAV og Utdanning etc.Kontantstøtten er på 5500,- for 12 - 18 mnd. så de hadde hatt 3 mnd. igjen før den ble redusert til 3303,- kr.
![]() |
![]() |
#9 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehageplass, NAV og Utdanning etc.Dette får du ikke gjort noe mer med.
![]() |
#10 |
Melkeku
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehageplass, NAV og Utdanning etc.
Pr. i dag og ut juli i år er kontantstøtten 3303 kr for alle barn som er stønadsberettiget, også de yngste. Fra 1. august i år, når endringen i kontantstøtteloven trer i kraft, er kontantstøtten 5000 kr for 13-18 måneder, og 3303 kr for 19-23 måneder.
![]() |
|
|