|
Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
A friend with benefits
|
![]() [Hage] Når man får feile frøI fjor plantet jeg en haug med brudeslør og kuletistel. Kuletistelen kom det ingen blomst på i fjor. I år kom det blomster og jeg ble så glad, men lurte litt, for det lignet ikke på bildene av kuletistel. De skal se slik ut:
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08 Sist redigert av LilleLeo : 07-06-12 kl 20:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Hage] Når man får feile frøMerkelig! Er jo bare å klage, tipper de godtar det :-)
![]() |
#3 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: [Hage] Når man får feile frøDen kraftige planten som aldri vil bli brudeslår, ser ut som noe ugress jeg har i hagen. :myser:
![]() |
#4 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: [Hage] Når man får feile frø
Hvis det er ugress jeg har gått og ventet på i 1 år, da blir jeg i hvertfall sur.
![]() |
#7 |
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Hage] Når man får feile frøDet er ikke petunia men en primula en en eller annen sort . |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: [Hage] Når man får feile frøJeg har faktisk akkurat samme opplevelse som deg med brudeslør. Plantet brudeslør i fjor og nå ser de ut som hos deg. Kanskje jeg også kjøpte frøene på Plantasjen.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Hage] Når man får feile frø
Geiterams?
![]() |
#11 |
Epikur
|
![]() Sv: [Hage] Når man får feile frøDen kraftige der skal du luke vekk i en fart, det er geitrams, ja. Noe jævelskap som sprer seg som bare rakkeren, for de har sånne fine flyvende frø.
![]() |
#14 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: [Hage] Når man får feile frøHos meg var det noe Getrams, men det har jeg fjernet. Det står noe igjen som ligner på det som kom opp i fjor.
![]() |
|
|