|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Kan jeg få litt support her? (Photoshop)Hjeeeeelp!!!! Ingenting virker!!!! AAARRRGGHHHHHH!!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Administrator
|
![]() Sv: Kan jeg få litt support her? (Photoshop)Høres rart ut. CS6 fungerer helt supert på min MBP. Har ikke forsøkt selv, men har ikke Adobe kundestøtte? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan jeg få litt support her? (Photoshop)KOOOOZ det er den suporten jeg kan gi
![]() |
#5 |
Pauset
|
![]() Sv: Kan jeg få litt support her? (Photoshop)
Jeg trodde alt ordnet seg i går, men den gang ei. Jeg kan ikke konsolidere vinduer eller gjøre noe særlig uten at alt bare fryser. Dette er HVIS jeg får åpnet bildefila i første omgang..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan jeg få litt support her? (Photoshop)... ikke prøv deg. Det skal være uredigert, gitt.
![]() |
#9 |
Off the map.
|
![]() Sv: Kan jeg få litt support her? (Photoshop)Adobe har kundesupport: 23 16 28 81
![]() |
#10 |
Pauset
|
Men blir vel litt feil å ringe dem om det er et hardwareproblem? Eller? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Off the map.
|
![]() Sv: Kan jeg få litt support her? (Photoshop)Ja, hvis du er sikker på det. Da bør du vel heller ringe Apple!
![]() |
#15 |
Off the map.
|
![]() Sv: Kan jeg få litt support her? (Photoshop)Det er fullt lovlig å laste ned en prøveversjon fra Adobe.no. Etter 30 dager slutter den å virke hvis du ikke putter inn et gyldig lisensnummer og aktiverer med en Adobe ID
![]() |
#16 |
Pauset
|
![]() Sv: Kan jeg få litt support her? (Photoshop)Ja, men da må jeg jo vente på at nedlastningen skal bli ferdig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Administrator
|
Dette høres ut som et "teknisk spørsmål", på siden jeg lenket til er det samme telefonnummer som det mkj postet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Pauset
|
![]() Sv: Kan jeg få litt support her? (Photoshop)Åkei. Jeg får finne ut av det på mandag. Men veldig mystisk. Sendte mail til Appleteknikeren på jobb, og han hadde i alle fall ikke noen umiddelbar løsning. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|