|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Noen som kan hjelpe til med å forminske denne oppskriften til prematurstørrelse?Denne jakken klarer jeg hvertfall å strikke.
![]() |
#2 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som kan hjelpe til med å forminske denne oppskriften til prematurstørrelse?Om det er lov på en fredag:
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Noen som kan hjelpe til med å forminske denne oppskriften til prematurstørrelse?Haha, jeg skal love å prøve å lære meg det, sånn nå som jeg drister meg til den andre oppskriften jeg får hjelp til nå. Den jakken med knapper. http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?t=136548
![]() |
#4 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Noen som kan hjelpe til med å forminske denne oppskriften til prematurstørrelse?Viss forskjellen mellom 1/3 og prematur tilsvarer forskjellen mellom 1/3 og 6/9, kan du trekke frå avstanden mellom dei to minste str. Og viss prematur er 44 blir det kanskje ca. riktig. I og med at det ikkje er mønsterborder som skal gå opp, kan du trekke frå forskjellen mellom dei to minste str. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Noen som kan hjelpe til med å forminske denne oppskriften til prematurstørrelse?Takk for tips, bai. Nå skal jeg se om jeg får til med den andre oppskriften først, ellers har jeg denne i bakhodet.
![]() |
|
|