Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Facebook: Hvordan slette vennelister

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-06-12, 14:58   #1
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Facebook: Hvordan slette vennelister

Jeg må reorganisere Facebook litt. Har en haug med lister jeg ikke husker helt poenget mer, og ønsker lage nye for å begrense tilgangen for folk som jeg aldri har noe med å gjøre, eller som er veldig inaktive selv (kikkere.... ).

Men hvordan? Jeg skjønner hvordan jeg oppretter nye lister, men finner ikke ut hvordan jeg fjerner gamle.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-12, 15:44   #2
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Facebook: Hvordan slette vennelister

Hvis du holder pekeren over navnet på lista kommer det opp en liten "blyant" til venstre. Klikk på den, så får du opp ymse valg, bl.a. å slette lista.

Gammel 18-06-12, 20:46   #3
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah! Så ikke dette før nå! Skal teste ut. Takk for svar.

Gammel 18-06-12, 20:47   #4
Joika
Pauset

Standard

Men. Hvor ligger listene da? Ser de kun når jeg skal legge til en venn jeg?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:50.