|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Søt og rar
|
![]() Er barnepass litt "annenrangs oppdrag" i forbindelse med flytting?Jah, jeg bare lurer jeg.
![]() |
#2 |
En som trener
|
![]() Sv: Er barnepass litt "annenrangs oppdrag" i forbindelse med flytting?Huh, jeg skjønner ikke helt? Det er vel fint at de vil hjelpe? Personlig har jeg så dårlig rygg at jeg ville foretrekke å passe barn enn å løfte tungt hvis jeg skal hjelpe med flytting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er barnepass litt "annenrangs oppdrag" i forbindelse med flytting?Ja jeg synes det er mer behagelig å passe barna jeg hvis noen flytter.
![]() |
#4 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Er barnepass litt "annenrangs oppdrag" i forbindelse med flytting?Noen spurte om de kunne komme og hjelpe til. Jeg takket for at de hadde lyst og mulighet, og foreslo at de kunne finne på noe morsomt med barna (som er lykkelige vinnere av flytte-sommer-ferie), men det var visst ikke så interessant.
![]() |
#5 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er barnepass litt "annenrangs oppdrag" i forbindelse med flytting?Jeg hadde flyttet omtrent hva som helst heller enn å passe tre små barn. Jeg liker ikke andres barn.
![]() |
#6 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Er barnepass litt "annenrangs oppdrag" i forbindelse med flytting?Jeg vil mye, mye heller passe barn enn å sjaue, men kan forstå at ikke alle er enige med meg om det.
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er barnepass litt "annenrangs oppdrag" i forbindelse med flytting?Jeg hadde gjerne gjort det. Jeg kan ikke alltid løfte så tungt og sånn hvis ryggen skaper seg, så jeg passer best til å pakke ned / opp ting av kasser eller passe barn. Kan ikke se at det skulle være "dårligere" enn å bære tunge ting?
![]() |
#8 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er barnepass litt "annenrangs oppdrag" i forbindelse med flytting?Jeg hadde helt klart passet barn! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Er barnepass litt "annenrangs oppdrag" i forbindelse med flytting?Jeg kan foretrekke sjauing fremfor barnepass, men når sier jeg kan hjelpe til så tar jeg den oppgaven det er størst behov for. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Er barnepass litt "annenrangs oppdrag" i forbindelse med flytting?Da ville jeg takket lykkelig ja til tilbudet, og tatt med meg ungene avgårde sjæl.
![]() |
#11 |
maler
|
![]() Sv: Er barnepass litt "annenrangs oppdrag" i forbindelse med flytting?Appelsin, du har baby. Å passe fullammet baby er skrekk og gru for de fleste. Å passe barn er på ingen måte annenrangs, men ikke helt det man tenker på hvis man skal hjelpe folk med flytting. Ikke minst fordi det da ofte er snakk om endel timer, mens sjauing kan man gjøre en kortvarig innsats med som faktisk hjelper.
![]() |
#12 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Er barnepass litt "annenrangs oppdrag" i forbindelse med flytting?Det er forresten snakk om å passe to barn. Han der minste setter jeg ikke bort til noen.
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: Er barnepass litt "annenrangs oppdrag" i forbindelse med flytting?Ja, jeg tok for gitt at det var de eldste det var snakk om, han minste er vel limt på deg stort sett. Og jeg synes de er sære.
![]() |
#15 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Er barnepass litt "annenrangs oppdrag" i forbindelse med flytting?Med den nakken og de skuldrene jeg har, hadde jeg gladelig passet barn framfor å hjelpe til med flyttesjau.
![]() |
#16 |
maler
|
![]() Sv: Er barnepass litt "annenrangs oppdrag" i forbindelse med flytting?Jeg hadde ikke syntes det var rart om du satte bort minien til noen som vil heller altså, men det er c-moment for barnevakt med fullammet baby. Mine foreldre tar min mini glatt noen timer, men de er ikke akkurat tilfeldig forbipasserende.
![]() |
#17 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er barnepass litt "annenrangs oppdrag" i forbindelse med flytting?
Det forandret jo saken litt. Jeg håper jeg kommer til å like mine egne barnebarn. Og dessuten være mindre klar for sjauing i den alderen da jeg har dem.
![]() |
#18 |
Søt og rar
|
Tenkte bare å ikke skrive det i hovedinnlegget.
![]() |
#19 |
© All rights reserved
|
Helt enig.
Jeg hadde selvsagt passet om det var barnebarna mine det var snakk om. Jeg regner med at jeg kommer til å like dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Er barnepass litt "annenrangs oppdrag" i forbindelse med flytting?Snodig holdning. Min mor kom reisende ned kun for å være med barna (og steke vafler) da vi flyttet sist. Svigermor kunne nok glatt gjort det samme. Jeg føler vel at de liker å få være litt viktige i våre liv, og at de savner ungene. Så å ikke stille, om de har tid/ mulighet hadde jeg sett på som veldig rart. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|